Dere husker kanskje meg, hadde et prosjekt med en Syncro halvpaneler for et par år siden, men så ble den lagt litt på hylla.
Men nå er jeg tilbake med ny bil
Var i Hokksund og hentet denne Transporteren i går;

Kjekk bil!
Er jo relativt spesiell, siden det er en singelcabiner og syncro
Denne er jo da utstyrt med 112hester motoren.
Av andre stilige ting, er det jo sperre bak OG foran, og begge virker utmerket!
Den har også servo, som er utrolig behagelig!
Grunnen til at jeg kjøpte bilen, er i grunn at jeg trengte en bil med hengerfeste, da jeg kjører cross 2 ganger i uken, og ikke har hengerfeste på passaten..
Men tenkte også jeg kunne slå sammen bil med hengerfeste, og bil til vinteren, da jeg ikke vil bruke passaten på vintern heller.
Hvis noen ikke er med på hvorfor jeg er så nøye på passaten, slik ser den ut;

Kanskje noen som kjenner meg igjen fra Vwtreffet på Sjøsanden i sommer også da
MEN da jeg så denne på FINN, så fant jeg fort ut at jeg måtte prøve å få handla denne.
Den stod i 8000, men fikk den for 6000!
Var en del mere rust enn håpet..
Men tross rusten, virker den å være veldig bra teknisk! Så jeg vil prøve å få kjørt den på EUkontroll snarest !
Her er noen bilder:

Gleder meg til å få den på veien!
Det jeg kommer til å gjøre med bilen, er å ta den verste rusten, altså hullene.
Men jeg skal være ærlig, det er ikke så viktig for meg med denne bilen å -fjerne all rust- , for den er tross alt ment for å brukes i vinter, og praktisk kjøring..
Jeg har ordnet meg noen skikkelige hjul, med mudterrain dekk, så klart! *et must* fra mine venner hos Busdepot i Kristiansand!
Videre vil jeg få bilen svart. Om jeg lakker eller maler får jeg se.
Blir også litt smådill som sorte blinklys, baklys.. Ekstralys på bøylen, gangstercap, grill list.
Har også lyst til å kanskje få bygd noen bøyler på planet.
Som sagt, så skal den brukes til og fra crosstreninger. Jeg kjører for tiden Kawasaki, og er tilhenger av energidrikken Monster.
Liker veldig godt logoen til Monster, og selve drikken. De er også sponsor av Kawasaki
Så bilen får nok noen dekaler, og Monsterlogo etterhvert.. Og fargene vil gå i sort, med grønne detaljer her og der..
Kjører med monsterklær også da, vett, hehe

Så får vi se da!
Kan ikke love hyppig oppdatering, men er jysla sugen på å få bilen på veien, og gjort tingene unna fortest mulig

[/img]