Det som er gjort med bilen fra før er frontleppe og takvinge, nye frontlykter(finnes det noen guide på å få nærlys til lyse heletiden samtidig med fullt?) samt alt er lakkert i bilens farge. Bilen er veldig bra teknisk har jeg inntrykk av, norsk bil som har fulgt alle servicer, siste tatt 3 dager før jeg henta den og da vart det også takk tilstandsrapport som viste null hull.
Planene mine for bilen er:
-STØRRE felger(20" - noe forslag på hvilke? Er veldig glad i felgkant)
-Senking (holder det egentlig bare å bytte fjærer? har ikke lyst til å senke mer en 30mm, bor i valdres og veiene her er rævva)
-Spredere i orginalfanger og koolart sine dioder i frontleppa(Noen som veit åssen det er å legge opp ledninger til spredere og forsåvidt dioder inn i bilen? Er det mye arbeid og heft/klunder få faenskapet gjennom torpedoveggen? Har tenkt å kjøpe fra koolart, der følger vel bryter og sånn med? Hva er å anbefale for å borre hull i orginalfangeren til sprederene? Og hvor er det enkelt få tak i orginalbrytere til dashbordet?)
-Stigtrinn, ser ut til at jeg får tak i det med diodelys på så det blir heftig greier.
-Sota ruter og sette på vindavvisere.
-Anna eksos ut bak(er vel å få tak i til 4motion det? med rør ut på hver side.
-Bytte ratt fra nyere Golf.
-Prøve få tak i andre stoler, i skinn.
-Chippe bilen(bilen er gått 130tusen, skal ikke være noe problem det fordi? Og hvilken chip anbefales?)
-Diverse kromringer inni bilen på dashbordet.
-Xenon i hovedlamper og spredere.
Det er alt jeg kommer på nå, har noen noe forslag er det bare å skrike ut:)
BILDENE er tatt fra forrige eier, ikke fått tatt noen selv enda. Takstativet står såklart ikke på. Noen som har noe erfaring med takrails?
Det er egentlig alt jeg lurer på nå, vet det er noe mer men får spørre ut ettersom jeg kommer på ting. Bilder blir lakt ut fortløpende etter hver ting som blir gjort