Hei. nå er høsten her igjen, så da er det på tide å ha på parkeringsvarmeren på min 2002 transporter 2.5 tdi. har ur. det som skjer er at alt funker i 5 til 15 min avhengig av temp ute. åsså funker den hvis motor er igang og. har byttet flammevakt og ny vannpumpe. hatt opp brennkammer å sett, helt reint. glødeplugg er i orden, tenner jo med engang.
lest av feilkoder, ingen.
å noen ganger så funker den som den skal. å da har jeg latt den brenne til den blir go å varm slik at den girer ned til pos 2. funker det og.
Noen tips? drit lei nå..
Eber problemer igjen...
Eber problemer igjen...
(02 VW TRANSPORTER 2.5 TDI)
(88 VW GOLF GTI 16V)
(88 VW GOLF GTI 16V)
-
vw 2,5tdi
- -

- Car: t4 tdi 2000mod
Re: Eber problemer igjen...
Høres veldig ut som om vannpumpa ikke går selv om den er ny! Kan jo henge på ei lita kontroll lampe nede på pumpa for å sjekke at strømmen er der hele tiden slik at du er sikker på at det er iorden!
Morten B
Prøv å "tyvkoble" tempsensor som er festet bak fanger høyre foran. Den laga krøll hos meg etter en brenneroverhaling jeg hadde. Ta vekk ledninger fra føler, koble de sammen (de 2 ledningene til føler). Brenner starter uavhengig av temp ute og skal egentlig ikke slukke før motortemp er opp mot 85 grader.
Funker dette skifter du føler eller helst koble den over bryter inne i kupeen. Er flere tråder med gode løsninger her inne på forumet
Funker dette skifter du føler eller helst koble den over bryter inne i kupeen. Er flere tråder med gode løsninger her inne på forumet
2011 Volvo XC 70 D3 Polestar
2001 Caravelle TDI, Lang kombi (solgt)
2003 Transporter TDI Syncro, Kort vare
2001 Caravelle TDI, Lang kombi (solgt)
2003 Transporter TDI Syncro, Kort vare
varmeren min står bare og pøser ut hvit røyk i stoooooore mengder og starter heller ikke
glødepluggfeil det og???
glødepluggfeil det og???
prosjekt multivan
viewtopic.php?f=56&t=30708
viewtopic.php?f=56&t=30708