Jeg er ganske lang og har dermed flyttet skilleveggen noen cm lengre bak for å få stilt litt mer på setet + satt inn sete med armlener. Men det blir alt for langt frem til rattet hvis jeg lener meg bakover, så det ender med at jeg sitter bøyd fremover over rattet.. Er det ingen T4 modeller som hadde justerbart ratt evt noen som har kommet opp med noen løsninger på å få flytta rattet lengre ut?
Så er det støy, men det er vel kanskje standard på Transporter (sikkert litt ekstra støy på Syncro) Kjører jeg på feks E6 en times tid pleier jeg å kjøre med hørselvern med radio
Ellers er den jo ganske stompete og slitsom og kjøre over fartsumper og hullete veier og ujevt underlag. Har riktignok senka den noe og 17" hjul uten at jeg syntes det utgjorde så veldig mye. Kaller den bare for hoppekassa til folk som skal sitte på
Her ble det litt klaging egentlig men er vel litt lei slitsomme kjøreturer. Noen som har tips til forbedring?
Jeg snuser litt på T5 også. Hvordan er denne sammenliknet med T4? Er det evt andre "kassebiler" som er noe gode å kjøre, har god plass til beina og justerbart ratt?