Erfaringer med import av t4
Erfaringer med import av t4
Jeg er på jakt etter en T4 California Westfalia 2,5tdi med hevetak. Kan strekke meg til 200.000kr, men helst ikke over 150.000kr. Videre er drømmen att den ikke skal ha alt for mange km på telleren. Sliter litt med å finne den rette bilen i norge, og lurer derfor litt på import. Er det noen som har noen erfaringer rundt import, og vet om dette vil svare seg for en slik bil i denne prisklassen?
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Erfaringer med import av t4
Jeg trur ikke du får den godkjent som campingbil i Norge lenger grunnet omlegging av avgiftsystemet for et par år side. Dermed må du ut med full avgift og da blir den bilen til 200000 fort så dyr som 400000 ferdig regga i Norge. Kjøper du en med fast høyt tak stiller saken seg anderledes. Det er nemlig takhøyden i bilen som bestemmer om du kan ga den inn som camper eller ikke. 
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Da henvisern til California Exclusive, de har høyt glassfibertak.
Legg på 50k så er du i nærheta det jeg skal ha for min T4b Multivan INTRO, inklusive forummoderasjonen.
Legg på 50k så er du i nærheta det jeg skal ha for min T4b Multivan INTRO, inklusive forummoderasjonen.
Har hatt samme type bil tidligere, med høyt tak og 2,4d. Grunnen til att jeg ønsker meg heve tak nå er att dette også skal fungere som familiebil til daglig, og att jeg ønsker å få den inn i garasjen.
Har titta litt på multivan også, men liker bedre løsningene i California da jeg ikke trenger mer enn 4 seter.Rudeboy wrote:Da henvisern til California Exclusive, de har høyt glassfibertak.
Når det gjelder din "Rudeboy" så tror jeg kansje den er i overkant høyt priset i forhold til alle andre Multivan på nettet.
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Tell. Så havner du på forumprisen.
Hva andre mener om sine udokumenterte biler, om det er vrak eller gull velger jeg å drite langflatt i - jeg veit hva som er i Multien jeg har
Den var i overkant priset da den lå på 230, nå er den ikke lengre i overkant og jeg har enda noe å gå på for andre enn forumister - men det finnes en smertegrense også, da.
Ref import av California kan du jo spørre bruker Peter, han ratter rundt i en '98 California som han tok inn fra läderhosengelende, og han har sikkert noe info rundt prinsippene.
Hva andre mener om sine udokumenterte biler, om det er vrak eller gull velger jeg å drite langflatt i - jeg veit hva som er i Multien jeg har
Den var i overkant priset da den lå på 230, nå er den ikke lengre i overkant og jeg har enda noe å gå på for andre enn forumister - men det finnes en smertegrense også, da.
Ref import av California kan du jo spørre bruker Peter, han ratter rundt i en '98 California som han tok inn fra läderhosengelende, og han har sikkert noe info rundt prinsippene.
Da er ikke prisen på din så høy lengreRudeboy wrote:Tell. Så havner du på forumprisen.
Hva andre mener om sine udokumenterte biler, om det er vrak eller gull velger jeg å drite langflatt i - jeg veit hva som er i Multien jeg har![]()