Transporteren er forøvrig en 2008 modell 4motion
Kan nevne litt om den. Hentet den i Kristiansand i november. Gått som budbil i Setesdalen siden den var ny. Den så helt grei ut når jeg hentet den. Var lakkete fangere på den da, bortsett fra de løse detaljene i frontfangeren som fremdeles var grå plastikk. Frontfangeren hadde også en liten skade på høyre side.
Verken dørhåndtak eller speil var lakket heller.
Bilen har tydeligvis vært litt småbulket tidligere, for mye var oppigjen-lakkert og så IKKE bra ut! Masse appelsinhud, og mye drit i lakken.
Viskeren bak funket heller ikke, så den kjøpte jeg ny, sammen med bremselyset i bakluken som var knekket.
Byttet ut de originale lampene med de svarte Caravelle-lyktene, og kjøpte grøftelys, og monterte xenonlys i begge settene.
Baklyktene ble byttet ut med LED-lamper, og LED lys i skiltlysene. Sideblinkerne byttet jeg ut til svart.
Har en kompis som er billakkerer, og en som er biloppretter. Så nå i påsken lakkerte vi hele bilen hvit med svart tak, istedetfor den gulaktige hvitefargen som er originalt. Nå er det blitt brukt en Audi farge.
Fikk sveiset igjen panseret slik at jeg kunne ha emblemfri front, og lakket den nye grillen svart også.
Kjøpte bakfangerbygger og monterte den, sammen med sideskjørt, øyelokk, takvinge (som ikke er kommet på enda), og leppen til Caravellefanger (som jeg fremdeles jakter på..).
Kjøpte 20" felger med 255/35 profil, og KW3 coilovere, Coiloverne var jeg hos BT og fikk godkjent, så de er kommet i vognkortet også
Bilen har et sinnsykt veigrep med dette understellet, så det kan ihvertfall anbefales