Halla
Lenge siden.
Slutta å oppdatere tråden, litt fordi jeg var litt redd for responsen, da jeg valgte å la vær restaurering, som det virket som de fleste mente jeg burde gjøre..
Men tenkte jeg kunne legge ut resten av historien
Bilen er i dag en oppmerksomhetsmagnet og kjøres med stolthet!
Den så vel slik ut sist jeg skrev her?
Plukka ut lysene og satt inn GULT xenon i nær/fjern og 8000k xenon i 1000meterne.
Monterte på to spredere bakover også! Praktisk!
Så bygde jeg nytt opplegg på planet, så jeg kunne få med opp til 3 cross sykler bakpå!
Utrolig greit

!
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8126_n.jpg
Stemningsbilde!
Så fikk jeg tak i dette her!
Og så til "lakkeringen"..
Gikk for svart matt maling. Rullemalte med fin rulle og lakkerte med svart matt sprayboks.
Svart matt!
Ryggekamera på plass!
Og hvis noen la merke til bildene når jeg hadde to sykler på, så hadde crosseren min forandret seg fra rød til svart med svarte felger og Monster Energy dekaler.
Og som planen var, så gikk jeg i gang med bilen.
Hadde ikke klistermerker, så lakkerte de på !
Tegnet logoen på frihånd på dørene.
Og vips!
Lysene
Og når jeg først var i gang å lakkere bilen, lakket jeg vinterhjulene også!!
Bilde på vei hjem
Så stod jeg en dag og kikket på bilen, og var fornøyd med resultatet.. MEn følte den var litt for svart enda...
Og det førte til dette! :
Kul liten ting
Så kjøpte jeg inn litt solfilm, fant ut jeg ville tone rutene litt!
Satt i gang etter jobb;
Ble veldig bra ut fra forholdene, hehe.
Begynte å dille litt mens jeg venta på at rutene skulle tørke...
Ble fornøyd med toningen. Var meningen rutene skulle bli mørkere, men ikke slik at det blir politimagnet.
Og når kong vinter var her, så brukte jeg bilen dagelig! Er jo også en utrolig kul bil på snø! Kjørte flere av kompisene mine ned i støvlene på snøføre! Firehjulsladd!
En kveld jeg hadde lite å gjøre, og ville prøve å motivlakkere litt igjen, gjorde jeg dette ;
Men ødela det litt når jeg la farge på. Tok feil grønn candy, hehe.
Dette sier vel èn ting om meg, og det er derfor det er der.
Og så noen bilder fra de første crosstreningene i år
Fått med meg en kompis på kjøring!
Og i dag fikk den sommerskoene på!
Kan i allefall si at bilen er ett snakkeemne, folk synes den er utrolig rå, og den er jo veldig sjarmerende når jeg kommer inn i depo på crossbanen!
Er enda utrolig fornøyd med bilen, fantastisk teambil!
på tampen, er det en av dere jeg møtte i en singelcab på Laudal på vei hjem fra crosstrening i går?
Passarte en hvit pickup, som begynte å blinke villt med bremselysene etterpå