vill tro dette er stedet og få noen råd
så nå skal dere høre her...
Jeg har en 02mod T4,med AXG motor..
i sommer,så begynte den og banke i motoren,som om det skulle vært råde bank... jeg kastet meg på og åpnet den,men der var det jo ingen feil... så jeg satte den i sammen,fylte diesel og startet den... luftet den litt på dyserørene,og siden har den gått helt fint.. dette var trolig kraftig dysebank,å jeg lurer på om dette kan ha noe sammenheng..
jeg ble så fornøyd,så jeg bygde en ny tubo til den,siden den gammle var kast.. siden den er chipèt,så ble dette suksess!!
Men ett par dager før jul,så skulle jeg på jobb.. etter ca 500 meter kjørt med kald bil i -7grader,så var det som og slå av tenningen i ett par sekkunder,og skru den på igjen.. ingen lamper reagerte på det,ikke turtelleren heller.. hmm.. rart.. ja-ja.. så jeg kjørte litt til.. bilen gikk som den har gjort,i ca 500meter til.. så var det som og slå av tenningen igjen.. men da var det stopp.. tauget den på jobb,tok den inn i varmen,og der har den stått til nå.. så begynte feilsøkingen..
den virker helt normal når jeg slår på tenning,kjører den på starteren så går turtelleren opp på 400rpm,men den slår ikke ett slag.. det ryker ikke av den heller..
jeg har kontrollert timing på begge reimene,den har ingen feilkoder,alt inne på ECU virker normalt,sikringer er ok,jeg har prøvd begge forsynings rellene,prøvd og sette en dyse i ett dyserør,og den spruter (forstøver)
diesel.den tenner på startgass.prøvd en annen veivakselsensor.den har spenning på alle sensorer.
og sikkert mye mer.. noen som har noen tips ? eller vært borti lignende på en T4 med rød i ?