For de som lurer, så er Polly navnet de forrige eierne ga til sin t3 syncro 1988 mod, som jeg har kjøpt!
Polly har desverre noen småfeil som jeg og Polly trenger litt hjelp med!
1: Motoren har et KJEMPEhull rett under innsprutsmanifoilen. Stort nok til å putte handen inn til veiva! Enkelt å fikse. Jeg har allerede skiftet motor!
2: Får ikke liv i vann-temp-måleren og klokka, jeg har prøvd med to forskjellige instrumentpanel, og samme feil på begge to. HJELP, er det noen som har et forslag eller to? Gjerne et skjema over instrumentene (står ikke i Haynes)
3: Rumling i forstilling under kjøring i ca 70 kmt og over. Vet ikke akkurat hvor (litt vanskelig å komme under bilen i 80 kmt...) Kan dette være den berømte viskosekoplingen? Er dette en mulighet til å retferdiggjøre et kjøp av front-diff-sperre?
4: Kløtsjen vil liksom ikke kople helt ifra, er det noe lufting på kløtsj hydraulikken? Eller er det muligens snakk om lekasje? Noen tips om hvordan finne ut...
Ellers så er jeg storfornøyd med Polly, Kjørte henne hjem etter transplantasjonen (ca 20 mil) uten problemer.