Støtdemperbytte
Støtdemperbytte
Det er på tide med støtdemperbytte på min 97 2,5 B Syncro. Bilen har gått 200 000 km. Har dere noen anbefalinger til type / pris. Bør eg bytte fjærer samtidig. Skal ikkje senkast.
Støtdempere!
Er det både bake og fremme du skal bytte?.... Jeg har akkurat byttet fremme, og det var grei skuring. Kjøpte billige dempere fra Bilextra, ca 1200,- for 2 stk. Fungerer fint. Tok ca 2-3 timer å bytte fra jeg kjørte inn /ut av garasjen.
Fremme er det torsjonsfjærer, og ikke så ofte man trenger å bytte de akkurat. Evt foringer hvis de er ødelagt.
Bake er det vanlige fjærer.
Fremme er det torsjonsfjærer, og ikke så ofte man trenger å bytte de akkurat. Evt foringer hvis de er ødelagt.
Bake er det vanlige fjærer.
Vidar Øverås
Nyjord-vegen 48
2012 Caravelle 2.0 TDI 114HK
Nyjord-vegen 48
2012 Caravelle 2.0 TDI 114HK
Er visst en svakhet på fjærene bak på caravelle etter som jeg har forstått... kansje greit brea å sjekke at de er hel og ikke knekt...Grei jobb det og.. bare rett inn og ut...... sjekk samtidig gummiputene i bunn av fjæren. Som sagt meget greie bniler å skifte fjærer bak og dempere på...
Jeg kjøpe og demprer på BilXtra... KYB premium eller noe..... billig og helt grei..
Jeg kjøpe og demprer på BilXtra... KYB premium eller noe..... billig og helt grei..
VW Caravelle T4 2.5 TDI - 1999