Har en transporter california coach 1999 mod som jeg har fått fjernet rusta på og lakkert skjermene på ny.
Trenger skvettlapper eller noe som kan beskytte skjermene, noen som vet hvor jeg kan få tak i dette ?
Glenn therkildsen sen 75mod den nyskjerige sørlending
caravelle 00mod 2,5tdi 8seter
du skal ikke stjele staten liker ikke konkuranse
kongen av skrive feil er sikkert meg det
Disse her ser jo litt "rare" ut med innfesting ved hjelp av pop-nagler !!
Noen som har erfaring med disse? Må da finnes noe proffere type innerskjermer. Og vil slike innerskjermer i plast kapsle inne fukt slik at hjulbuen innvendig ikke får tørket skikkelig / får ikke ut saltlake om vinteren ??
Hvis du vil ha rust så kjøp disse og skru eller popp de fast.
Om det skulle vært noe i det, burte hjulbuene være helt uten rust i utgangspunktet og kassene kan limes fast akkurat på hjulbuen med mye flexibelt lim som holder fukt og dritt ute.
Så litt for seint de skulle poppes/skrus fast, står av naturlige årsaker over å anskaffe disse.
Går på antirust-sjappa og spør hva de skal ha for sine finnske innerskjermer istedet.
EDIT - fremmet forespørsel om pris hos Funderud :
oljebehandling av Californiaen,
4x innerskjermer og hvis mulig
4x fettlister for å montere på innsia av hjulbuene
Jeg skal på sikt ha på plastlist på alle mine hjulbuer på utsia, dels for å ta imot stein, kjærringer (av begge kjønn) som ikke evner parkere på parkeringsplasser og dels for å gi skjermen noen mm bredere utside slik at man kanskje kan gå for 225-bredde på skoa bilen skal ha.
Melder tilbake om pris & info fra sjappa nede i Eidsberg i Østfold.
Rudeboy wrote:Så litt for seint de skulle poppes/skrus fast, står av naturlige årsaker over å anskaffe disse.
Går på antirust-sjappa og spør hva de skal ha for sine finnske innerskjermer istedet.
EDIT - fremmet forespørsel om pris hos Funderud :
oljebehandling av Californiaen,
4x innerskjermer og hvis mulig
4x fettlister for å montere på innsia av hjulbuene
Jeg skal på sikt ha på plastlist på alle mine hjulbuer på utsia, dels for å ta imot stein, kjærringer (av begge kjønn) som ikke evner parkere på parkeringsplasser og dels for å gi skjermen noen mm bredere utside slik at man kanskje kan gå for 225-bredde på skoa bilen skal ha.
Melder tilbake om pris & info fra sjappa nede i Eidsberg i Østfold.
Legg ut bilder av innerskjermer og fett lister når du har fått dem på da!! Har du noen bilder eller link til bilde av fettlistene??
ronny1973 wrote:Da ble det originale skvettlapper i fra møller follo
599,- for begge forran
Det ble handel på meg også Endte opp med å shoppe skvettlapper fra Møller bil Hgsd til både bak og fremme på bilen. Mangler bare BF AT dekk på min T4 også nå så kommer det seg tenker jeg... Vil bare høre hvor fornøyd Yngve blir med siden før jeg våger å shoppe..he he.