Lås på sidevindu

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
Bergens Caravelle

Lås på sidevindu

Post by Bergens Caravelle »

Her om dagen falt låsen på sideruten av med god hjelp fra en av de små søte :evil: :evil: Det er låsen på skyveruten.

Ser ut som den har vært limt på, noen som vet hva som skal til for å henge den på igjen, hvilken lim eller må jeg inn med ny rute??
Mvh Yngve Smørdal.
Sunshine
-
-
Car: SOLGT
Phone: 47886669

Post by Sunshine »

Regner med at visst du rengjør med rødsprit og bruker tech 7 så fester det seg vel. Vet at Byggkjøp selger dette.
Tommy Solheim
Tlf 478 tommy (86669)

Vw Touran 2,0 TDI
Member of team Syncronaut No 8
Kaffebord installert.

HUSK BILBELTET!
KMiland

Post by KMiland »

Er ikke Tec 7 et "sikaflex" produkt?? litt seigt/bevegelig??.. jeg ville tro slik spesial-lim som brukes til å lime frontrutespeil på plass igjen ville gjort susen ????? dette har de vel på en del bilvarehus vil jeg tro.
VW Caravelle T4 2.5 TDI - 1999
Sunshine
-
-

Post by Sunshine »

Kan hende du har rett ang. Tech 7... Har faktisk ikke prøvd det selv, men har lest på tuben. Der står en liste så lang at vi kjørte over 4 km før jeg fikk lest gjennom hele. Til slutt i listen står det etc, etc :) Så jeg regnet med at det kunne nok brukes her også :) Men tipset ditt støtter jeg :)
Tommy Solheim
Tlf 478 tommy (86669)

Vw Touran 2,0 TDI
Kaffebord installert.

HUSK BILBELTET!
KMiland

Post by KMiland »

Tror Tec7 er meget bra som rutelim, i den forstand at du limer en rute fast til karroseriet....
VW Caravelle T4 2.5 TDI - 1999
Bergens Caravelle

Post by Bergens Caravelle »

Nå som dere kanskje er blitt enige :D så tror jeg at jeg satser på frontrutespeillim.
Takk for svar gutter!!
Mvh Yngve Smørdal.
WiRED

Post by WiRED »

Tech7 er en grusom guffe. fester seg til alt, helt forferdelig å få av fingrene, kommer i worst lista mi over ting som er umulig å få av på 2 plass, etter byggeskumm (det må skjæres bort).
Sunshine
-
-

Post by Sunshine »

Hva bruker man Tech 7 til på fingrene ? :lol:
Tommy Solheim
Tlf 478 tommy (86669)

Vw Touran 2,0 TDI
Kaffebord installert.

HUSK BILBELTET!
Biglake
-
-

Post by Biglake »

Limte på min lås for et år siden, kjøpte da lim hos merke forhandler. Det var ikke spesielt dyrt og låsen sitter enda. Ligger som eget delenr. ved låsen/ruta på ETKA'en. Tror det er det samme limet de bruker til mye på bilen.

Hvis en får Tech7 på henda, så er den beste rengjøringen våtservietter for barn. Jeg bruker det også til å rengjøre sølt Tech7 etterpå. (Og dette bruker vi i rompa på småbarn!!!!!)

Bruker Tech7 til å tette/lime mange ting synes den er genial så lenge man maskerer litt, og at en har en boks våtservietter tilgjengelig.

Axel
WiRED

Post by WiRED »

Pleier å vente til det har størknet skikkelig! da er det helt håpløst... samme som å prøve å vaske bort byggeskumm med varmt vann! (har hørt at kaldt vann er mye lurere, siden det varme vannet vist nok gør at skummet herder!)
Post Reply