Ser ut som den har vært limt på, noen som vet hva som skal til for å henge den på igjen, hvilken lim eller må jeg inn med ny rute??
Lås på sidevindu
-
Bergens Caravelle
Lås på sidevindu
Her om dagen falt låsen på sideruten av med god hjelp fra en av de små søte
Det er låsen på skyveruten.
Ser ut som den har vært limt på, noen som vet hva som skal til for å henge den på igjen, hvilken lim eller må jeg inn med ny rute??
Mvh Yngve Smørdal.
-
Sunshine
- -

- Car: SOLGT
- Phone: 47886669
Kan hende du har rett ang. Tech 7... Har faktisk ikke prøvd det selv, men har lest på tuben. Der står en liste så lang at vi kjørte over 4 km før jeg fikk lest gjennom hele. Til slutt i listen står det etc, etc
Så jeg regnet med at det kunne nok brukes her også
Men tipset ditt støtter jeg 
Tommy Solheim
Tlf 478 tommy (86669)
Vw Touran 2,0 TDI
Member of team Syncronaut No 8
Kaffebord installert.
HUSK BILBELTET!
Tlf 478 tommy (86669)
Vw Touran 2,0 TDI
Member of team Syncronaut No 8
Kaffebord installert.
HUSK BILBELTET!
-
Bergens Caravelle
Limte på min lås for et år siden, kjøpte da lim hos merke forhandler. Det var ikke spesielt dyrt og låsen sitter enda. Ligger som eget delenr. ved låsen/ruta på ETKA'en. Tror det er det samme limet de bruker til mye på bilen.
Hvis en får Tech7 på henda, så er den beste rengjøringen våtservietter for barn. Jeg bruker det også til å rengjøre sølt Tech7 etterpå. (Og dette bruker vi i rompa på småbarn!!!!!)
Bruker Tech7 til å tette/lime mange ting synes den er genial så lenge man maskerer litt, og at en har en boks våtservietter tilgjengelig.
Axel
Hvis en får Tech7 på henda, så er den beste rengjøringen våtservietter for barn. Jeg bruker det også til å rengjøre sølt Tech7 etterpå. (Og dette bruker vi i rompa på småbarn!!!!!)
Bruker Tech7 til å tette/lime mange ting synes den er genial så lenge man maskerer litt, og at en har en boks våtservietter tilgjengelig.
Axel