Har merket den siste tiden at det er vanskelig å få stabil temp inni bilen,2005 (Multivan 2,5tdi 174hk) før så har jeg vanligvis hatt temperaturen på 22 eller 23 grader.... men når jeg har kjørt en stund så plutselig så kjenner jeg at temp synker,å det kjennes godt i luft kanalene/dysene at det ikke kommer luft med den ønskelige temperatur...
Noen som har vert borti dette????????????? Temperatur på motor er stabil på 90grader når dette skjer.
ugjevn temeratur inni bilen på <multivan
Re: ugjevn temeratur inni bilen på <multivan
Hadde dette på min -06 modell også. Måtte da skifte to stillmotorer til spjeld. Noen kroner i deler og ein god slump i arbeidspenger.
Noen anelse om dele nr på dette???Albatross wrote:Hadde dette på min -06 modell også. Måtte da skifte to stillmotorer til spjeld. Noen kroner i deler og ein god slump i arbeidspenger.
Hadde et problem som lignet på det du beskriver for en stund siden.
Når det var kjørlig vær så kom fort temperaturen opp på komfortabelt nivå,men etter en stund kjøring ble det kaldere i bilen, motortemperaturen var helt normal(ca 90gr/c).
Leverte inn bilen på verksted, de byttet temperatur regulatoren.
Det funket, men det var en kostbar reperasjon, 13000 kr kostet det meg.
Når det var kjørlig vær så kom fort temperaturen opp på komfortabelt nivå,men etter en stund kjøring ble det kaldere i bilen, motortemperaturen var helt normal(ca 90gr/c).
Leverte inn bilen på verksted, de byttet temperatur regulatoren.
Det funket, men det var en kostbar reperasjon, 13000 kr kostet det meg.