Jeg har fått tak i sånne bakseter som man kan legge ned osv. De sitter montert helt bakerst ved varmeren.
Spørsmålet er om noen har en forklaring eller tegning på hvordan selene skal monteres. Fikk med alle selene, men kjøpte det av en høgger, så han viste ikke helt hvordan de skulle monteres.
trepunkts eller topunkts? trepunkt festes i det hullet bak bakre sidevindu, et hull nede på veggen og et hull i "torpedoveggen". har du bare topunkts, festes disse på samme måte, bare uten det festet bak sidevinduet. du skal se alle hullene hvis du ikke har noe innredning
oyvinla wrote:trepunkts eller topunkts? trepunkt festes i det hullet bak bakre sidevindu, et hull nede på veggen og et hull i "torpedoveggen". har du bare topunkts, festes disse på samme måte, bare uten det festet bak sidevinduet. du skal se alle hullene hvis du ikke har noe innredning
Det er trepunkts belter. Har funnet alle hullene, men det blir liksom ikke riktig. Jeg fikk med en brakett som skal settes sammen med "snella" nederst på veggen. Det blir festet i tre hull som er i bilen. Men det blir liksom ikke helt riktig. Skal jeg bruke braketten eller skru "snella" rett i veggen?