Indian wrote:Den likte jeg men har ikke android telefon......
Du trenger ikke absolutt telefon med Android operativsystem. Vil også fungere mot PC med blåtann. Da må du bare laste ned et program til å kjøre på PCen.

Indian wrote:Den likte jeg men har ikke android telefon......

Denne saken selges for 227 US$ fra Kina......CarlOtto wrote:Tralla la... Nå shoppet jeg en slik kontakt med blåtann -utgang :
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0761891151
så får jeg vel teste dette om noen uker når den kommer i postenDet blir spennende å teste om dette vil fungere opp i mot diagnose / feilmeldinger.
Bare et dumt kontroll-spørsmål fra meg sånn i etterkant....det er vel ODB2 utgang på min 2003 modell T4 ?? (eller kom ODB2 først på T5??) he he, "skyt først spør etterpå"
CarlOtto

Indian wrote: Denne saken selges for 227 US$ fra Kina......
Motorola micro tac hadde jo sprek dekning da:) Bedre enn noe av det som er på markedet nå i hvertfall. Hadde alltid den med i skogen før og savner den innimellom...(nok off topic)Indian wrote:Den likte jeg men har ikke android telefon......bruker min gamle Motorola med klaff og uttrekkbar antenne..........just kidding.![]()
Har Nokia.....

#66 wrote:Fikk testet min idag. Funker bra. Se om jeg kan få forbruket ned enda mer!

Genial tenkningIndian wrote:Jeg har bestilt Bluetooth dingsen fra ebay.UK. £10,18 Det var verre med telefonen.....så jeg bestilt en Samsung til Kona for bursdagen hennes om 2 uker.![]()
Hun har ikke førerkort så slengte jeg på en bilholder.....![]()
Hvor lang tid tar det i Posten fra England?

Jeg bestilt fra ebay i England men varen sendes fra Kina.....jeg visste ikke det er dropshopping. Jeg har ikke de beste erfaringene med å handle fra Kina. Det tar så lang tid.stste wrote:Genial tenkningIndian wrote:Jeg har bestilt Bluetooth dingsen fra ebay.UK. £10,18 Det var verre med telefonen.....så jeg bestilt en Samsung til Kona for bursdagen hennes om 2 uker.![]()
Hun har ikke førerkort så slengte jeg på en bilholder.....![]()
Hvor lang tid tar det i Posten fra England?
Hver gang jeg bestiller stuff fra England tar det 5-9 dager litt ettersom når ting går i posten og hvor langt utpå bygda det kommer fra. Er det i London og nære byer går det fortest.