Neste år. Siden det er såpass trøkk fra Drammensgjengen.
Oslogjengen har jeg jo spøkefullt (mindre og mindre spøkefullt, tro ?) uttalt meg om allerede
Ta bilder !
(Og dessuten var caps-lockdagen igår)
Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass

Capslock var meninga for at noen skal se at her er det noe viktig infoRudeboy wrote:"Vil" var vel ikke helt beste formuleringa, "kan" evt "skal" kunne vel vært bedre her ?![]()
Neste år. Siden det er såpass trøkk fra Drammensgjengen.
Oslogjengen har jeg jo spøkefullt (mindre og mindre spøkefullt, tro ?) uttalt meg om allerede![]()
Ta bilder !
(Og dessuten var caps-lockdagen igår)

Så du vil - kan og skal dra? kultRudeboy wrote:OK, jeg vil dra.

Kanskje jeg skulle ha tatt meg en tur å hilse på Oslo folket den aktuelle søndagen.Rudeboy wrote:Cut and paste fra førsteinnlegget i tråden :
OK, jeg tar insj. Dette er en revidert melding med oppdatert info :
Så da byr jeg på skjitprat oppe på Grefsenkollen søndag etter påske, kommer det folk er det fint og kommer det ikke folk får jeg grilla pøsler i fred.
Sted : Grefsenkollen
Tid : Søndag 140412 kl. 1400.
Hva : ta med kaffekopp, så har jeg bortimot 1 liter kaffe å by på. Har desverre ikke flere termoser i Oslo så det blir med denne ene, men det er ikke værre enn at du sjøl kan ha med.
Tema : alt mellom himmel & jord. Gjerne bil, turer e.l kjente tema fra forumet.
Hvem : du og de du makter frakte opp og ned igjen.
Jeg setter tidspunktet til 1400 fordi folk aldri sto opp tidlig nok til å stille der oppe til 1100![]()
mvh,
Yngve S

Kan ikke på søndag pga jobb kursMA wrote:Må dette skje på Søndager da hvis det passer bedre i uke dagene for de fleste??

Enig med duBuss Marius wrote:.........Samtidig viser all erfaring at hverdagene er det som funker for minitreff, se bare på Drammen og Mjøsa.
Eller hva med et treff kommende torsdag 12.04?

Det er i hovedsak 2 personer som har prøvd å ta noe initiativ i denne saken det siste året, deg og meg. "Problemet " i fjor var at når du kunne, kunne ikke jeg osv. Begge vil vi gå ganske langt for å få til et slikt treff.Rudeboy wrote:Buss Marius wrote:Tidligere har noe av problemet vært at Rudeboy har holdt til langt gokk oppi dalom og vært helgependler til Oslo, dermed har vi ikke kunnet ha treff på hverdagene.quote]
-Tøv. Det har aldri vært et tema at jeg skal være den som drar igang detta, jeg har da opptil flere ganger oppfordret folk til å få minst én tommel ut av ræva og gjøre noe sjøl![]()
Kort oppsummering - jeg foreslo førstkommende søndag, og jeg er der da. Andre er ivrige etter å ta ballen, og da tar andre ballen - følg med for oppdatering så ser man jo fort når det blir noe av