Kjøpte nye fjæringer til T4'en på Mekonomen.
Mener jeg har lest om noen her på forumet som fikk feil fjæringer og som endte opp med møller til dobbel pris,
så jeg spurte jeg spesifikt om det var riktige fjæringer. Men mannen (som hadde T4 selv) fikk kun opp én type så regnet med at det var riktig.
De nye fjæringene passet ikke i de gamle "setene" og ser ikke helt like ut, de orginale er tynnere i enden, og er merket med rosa, de nye har bare noe gul skrift...
Men med gummien/setene som fulgte med fikk jeg montert den første så det virket ok.
Vet noen om de MÅ se helt like ut eller om det funker så lenge de sitter greit i sporet og lengden er riktig?
Takker for svar...
Fjæringer bak
Fjæringer bak
E. Hagen
Caravelle syncro 2,4D 1998
Mercedes Benz w115, 1976
Mercedes Benz w115, 1976
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Fjæringer bak
det finnes originalt et ganske så godt utvalg av fjører til disse.
Jeg telte over en gang, men husker ikke antallet. Trur det var 11, men dette kan sikkert Henrik svare på hvis han har mulighet.
Det finnes iallefall standard, forsterka, ambulanse og pickup. Noen ligner Golffjører i dimensjon mens andre er type lastebil. Det er mao viktig at du får rett type iht bilens spesifikasjoner. Senkefjører erstatter jo flertallet fra denne jungelen, men de og har spesifikkasjoner som bilen må ha.
Sålenge fjøra passer og ikke kan falle ut samt klarer bilens vekt bør det jo gå bra, men den bør jo ligge i gropa si.
Jeg telte over en gang, men husker ikke antallet. Trur det var 11, men dette kan sikkert Henrik svare på hvis han har mulighet.
Det finnes iallefall standard, forsterka, ambulanse og pickup. Noen ligner Golffjører i dimensjon mens andre er type lastebil. Det er mao viktig at du får rett type iht bilens spesifikasjoner. Senkefjører erstatter jo flertallet fra denne jungelen, men de og har spesifikkasjoner som bilen må ha.
Sålenge fjøra passer og ikke kan falle ut samt klarer bilens vekt bør det jo gå bra, men den bør jo ligge i gropa si.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Re: Fjæringer bak
Takk! Det er nok riktig.
Etter å ha montert begge to, så det og kjentes ganske så bra ut.
Kan hvertfall ikke bli verre enn de knekte som var der
Etter å ha montert begge to, så det og kjentes ganske så bra ut.
Kan hvertfall ikke bli verre enn de knekte som var der
E. Hagen
Mercedes Benz w115, 1976
Mercedes Benz w115, 1976