Vi trenger et fordelingsrør til vår gode gamle T3. Det fordelingsrøret vi trenger er koblet til termostathuset. Ligger så man kan se det rett bak venstre bakhjul. Det går 4 rør ut, hvorav et til kjøleanlegget og et til varmeanlegg. Dersom vi hadde hatt automatgir ser det ut som om det vill gått en slange til kjøleanlegget til automatgirets kjøleanlegg også.
EDIT:
Se bilde under. Det er det den vertikale biten jeg snakker om. På det nederste bildet ser man også skaden.
mvh Peter
Last edited by mrhporter on 02 Aug 2012, 07:48, edited 1 time in total.
Vi trenger et fordelingsrør til vår gode gamle T3. Det fordelingsrøret vi trenger er koblet til termostathuset. Ligger så man kan se det rett bak venstre bakhjul. Det går 4 rør ut, hvorav et til kjøleanlegget og et til varmeanlegg. Dersom vi hadde hatt automatgir ser det ut som om det vill gått en slange til kjøleanlegget til automatgirets kjøleanlegg også.
Jeg har et bilde, men fant ikke åssen jeg fikk delt det nå. Legger ut når jeg finner ut åssen. Tips?
mvh Peter
Når du skriver et innlegg, står det med liten blå skrift under tekstboksen " legg bilde til inlegg" resten er som om du legger et bilde ved en mail.
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.