http://syncro.club.free.fr/video/reco_ain.wmv
sjekk der de drar løs den pajeroen... he he...
For syncronerder som meg...
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
For syncronerder som meg...
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Re: For syncronerder som meg...
Det er nok mange 4x4 fantaster som klapper igjen snavla om de ser denne da jarapidspeed wrote:http://syncro.club.free.fr/video/reco_ain.wmv
sjekk der de drar løs den pajeroen... he he...
Eskild Serigstad
Maskiningeniør
2000 Ford Excursion Arctic Truck 315, 7,3 TDI, dailydriveren
Maskiningeniør
2000 Ford Excursion Arctic Truck 315, 7,3 TDI, dailydriveren
-
Syncroeier
- -

- Car: T3 Syncro DJ '88
det var noen breske offroad gutter som ble litt stille når jeg passerte en hilux på utsiden av trasèen dems også..hehe..
helt klart en undervurdert 4hjulstrekker, men den har jo også noen naturlige drawbacks, ikke veldig lang hjulvandring, små hjul, og lite bakkeklaring(vi snakker om offroad nå!).. dette kan jo gjøres noe med men det vil gå ut over sidestabilitet..
Når det er sagt, så er den med riktig sjåfør betydelig bedre enn veldig mange 'offroadere' når den har sperrer, 4wd systemet fungerer veldig bra!
digger denne bilen.. rett og slett..
helt klart en undervurdert 4hjulstrekker, men den har jo også noen naturlige drawbacks, ikke veldig lang hjulvandring, små hjul, og lite bakkeklaring(vi snakker om offroad nå!).. dette kan jo gjøres noe med men det vil gå ut over sidestabilitet..
Når det er sagt, så er den med riktig sjåfør betydelig bedre enn veldig mange 'offroadere' når den har sperrer, 4wd systemet fungerer veldig bra!
digger denne bilen.. rett og slett..
Per Husaas - 1987\88 Caravelle C Syncro 2.1 "Budget Camper"
Enig.digger denne bilen.. rett og slett.. Smile
En ting som gjør de så bra er jo det uavhengige hjulopphenget. og bilen er godt vektfordelt også, er vel bare 50 kg foskjell på bak - og forakselen.
Bra når man har dårlig tid på vei til jobb. Våt veibane og inn i rundkjøring, kjenner at syncroen slipper litt, gir gass og vips! den sitter som et skudd.
Syncro -85 1.9 Televerket Transporter
Golf Pasadena -91 1,6TDK
Golf Pasadena -91 1,6TDK
-
Håndbokmaskinisten
- -