erjo wrote:Blir det kjøretur til syden og den råkalde vinteren her i Ringsaker?
I Bodø så e kaldt, kanskje ikke som i ringsaker men det blåser svigermødre og smådjævler. Trur jeg tar 20 blåi syden ikke 7 blå i Bodø med østavind. Tar eu kontroll kl 12 i morgen. Kanskje kjører jeg sydover med vanlige skilt, eller så blir det med prøveskilt.
Dreide på en knapp ved rattet i dag. Da begynte en eber å summe. Måtte slå den av med en gang for skuta e lasta med gull og sølv etter et arveoppgjør. Jeg kunne ikke ta sjangsen på nedsmelting.
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Last edited by bjørn53 on 13 Dec 2012, 10:03, edited 1 time in total.
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Last edited by bjørn53 on 13 Dec 2012, 10:01, edited 1 time in total.
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
For mye rust på bremseskivene. Har brukt kvelden til å koble vekk noe rør under bilen som en eier tidligere har lagetiu. Den sørget for luft i kjølesystemet samt at varmen ikke nådde fram til registret.
Det er kaldt ute i kveld. Er ei stund siden jeg hr frosset så mye.Tror jeg skal finne ei seng. nn
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Skjønner at det er kaldt, når du skaker så pass at du skriver samme melding 3 ganger B-)
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Ser ut som Bodø e t3 byen. Flere her enn jeg har sett i andre byer.
Ja planen er klar.
Last edited by bjørn53 on 13 Dec 2012, 09:49, edited 3 times in total.
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
erjo wrote:he.he. du er nesten ikke sann. jeg håper du tar deg trygt hjem. du tar den på prøveskilt. et døgnskilt er vel nok.
erjo
Lufter kjølesystemet.
Kom en kar å ville selge meg en camper nå i kveld. 2000 kr .... Skal æ kjøp han.
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
kjøp, vent 3,5 uke så har du tjent 500kr da hogger premien stiger til 2500 neste år
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Koster noen kroner å reise til bodø., dersom den ikke er en nysgjerrig bodø kar som kan ta en titt for meg.
Lagre til taiga?
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
bjørn53 wrote:Koster noen kroner å reise til bodø., dersom den ikke er en nysgjerrig bodø kar som kan ta en titt for meg.
Lagre til taiga?
Kjøp den du Bjørn..... du har plass i massevis!
Jadda.
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
E ikke meir einn 15 daga sia æ kjørte på samme plass,men i motsatt rættning. Fra sør t nord m en T3 Camper [/quote]
I gamle dager pleide jeg å kjøre oslo bodø direkt. Siste non stopp kjøring våknet jeg i ei rundkjøring utenfor mosjøen. På denne turen sov jeg en time på støren og tok en time på mac'ern i trondheim. Tror hele saken gikk på 23 timer innkludert stopp.
Fikk litt tid til å spekulere på hvorfor bilen ikke blir varm. Tror svaret er en motorvarmer som har slanger og pumpe. Den er koblet slik at den kjører vannet forbi termostaten ikke så smart tror jeg.
Last edited by bjørn53 on 06 Dec 2012, 16:02, edited 1 time in total.
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
bjørn53 wrote:Koster noen kroner å reise til bodø., dersom den ikke er en nysgjerrig bodø kar som kan ta en titt for meg.
Lagre til EDIT: TAiGagrEen?
Ja, ser sånn ut!
Og den sorte (egentlig hvite) California campern står der einnu?!
Det e... ikkje deinn du sku få kjøpe til den nevnte summen?!
Og så vil æ bare si at Bode bli ikke my stor når luft-millitære fløtte tell Evenes (og markene på Trøndelag)!!
Å så vet du at vi like bilder her inne. Så bare ta flere av den blå du har der..!
Korte dager i nord. Ikke mye fotolys. Den blå er en fin bil med masse plass både til ting og tang og til meg. jeg er 180 + og kan stå fint. Hullet i taket er mye større enn i biler med hevetak(tror jeg)
Det var ikke så god plass på turen for jeg hadde med meg sommerdekk etc men fikk lagen en køye.
.........
Nei det var ikke taigagren sin bil jeg fikk tilbud om å kjøpe. Så jeg trenger forsatt en nysgjerrig kar i Bodø som kan se på en camper før den går på skroten.
Fant en spade på veien.
Stort tak som kan gjøres om til liggeplass men som fungerer som oppbevaringsplass på denne turen.
Last edited by bjørn53 on 06 Dec 2012, 18:39, edited 3 times in total.
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Tur-Bo wrote:Bjørn da, selvfølgelig virker ikke motorvarmeren når du kjører, den trenger jo 220v
Enn om jeg har ei lang skjøtelednin?
Skal prøve å sette på ei klemme i kveld. Kanskje jeg får opp temperaturen. Målte temperaturen på slangen til motorvarmeren til samme temp som den slangen som gikk frem til radiator 53 grader.
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Trenger bøyler/sikring til disse som jeg fant i den blå. Det er kalde granater.
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Jeg var ganske trøtt på turen. Ble litt forundret over den vannkanna fra en bensinstasjon som sto bak i bilen. Lurer på hvor jeg har stjælt den. Fra en bensinstasjon, men hvilken stasjon.
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil