Jeg møter opp uansett.
... som den trofaste personen jeg er.
Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass

Du kan møte opp med Apostlenes Hester også hvis du vil det.T4Jan wrote:Er det greit å møte opp i en Kort T5, nesten uten vinduer?

Jaha, og hvem er svikeren? He, he.....vwcoach wrote:Treff igjen i morgen VW gutta![]()
Jeg iallefall og jeg har med en gjest fra VWbus Mjøsa

En meget grei herremann som transporterte ned en bil jeg har kjøpt av hanerjo wrote:Jaha, og hvem er svikeren? He, he.....vwcoach wrote:Treff igjen i morgen VW gutta![]()

det er meg deterjo wrote:Jaha, og hvem er svikeren? He, he.....vwcoach wrote:Treff igjen i morgen VW gutta![]()

Bytter itte, men det var ingen ved mjøsas bredd som ville drekke kaffe med meg. Men jeg kjører jo så lite bil ellers, så må jo finne på en unnskyldning for å kjøre litt. Åsså var det jo moro å sjå noen nye ansiktererjo wrote:Aha, Torpebussen, altså! Disse folka med STORE biler og mye tid bak rattet er hyggelige folk. Håper han ikke konverterer til drammenser. Dessuten: Overgangsvinduet er lukket for bussfolk som vil bytte klubb!

alltid greit å møte siviliserte folk, derfor jeg mangler mandags møtene her der jeg sitter i Finnlandtorpebussen wrote:Bytter itte, men det var ingen ved mjøsas bredd som ville drekke kaffe med meg. Men jeg kjører jo så lite bil ellers, så må jo finne på en unnskyldning for å kjøre litt. Åsså var det jo moro å sjå noen nye ansiktererjo wrote:Aha, Torpebussen, altså! Disse folka med STORE biler og mye tid bak rattet er hyggelige folk. Håper han ikke konverterer til drammenser. Dessuten: Overgangsvinduet er lukket for bussfolk som vil bytte klubb!

Ja du kjenner vel oss som ikke har vett på å dra hjem før svarte nattajostein wrote:Jeg kommer, men er nok ikke der før 21..er det fortsatt noen der da eller?

Regner med det ja....jostein wrote:Jeg kommer, men er nok ikke der før 21..er det fortsatt noen der da eller?