vel her er symptomet:
startar lett og fint, går greitt på tomgang, men etter ca 5min kjøyring begynner den svakt med antydninger til tenningskutt/fuel kutt, merker da godt for da nykker i ræve på bilen.
etter nokon minuttar til har faenskapen tatt seg kraftig opp og det slår skikkelig i motoren og nykker i bilen. motoren slokner heilt i nokon få sekunder og tenner igjen. av og på av og på sånn. dette fører til att mykje kraft forsvinner og eg må ha flat pedal for å halda framdrift. endå verre er da når da er bra med trafikk og lite flyt.. slepper eg den ned på tomgang er den veldig "vill" og har lyst å slokna kortid som helst. på langtur kan desse tendensane roa seg i periodar, for so å komma igjen.
kvar gong desse problema intreff har eg satt på eit anna sånt rele bak lykta og då har alt roa seg og fungert. kødda på med dette mykje når eg fekk bilen og so fungerte heilt til for nokon veker sidan.. og no har eg begynt på siste rest av desse relea eg har. satt på eit og da gjekk 3dagar før den begynte igjen
vurderar voldsomt å handla vancafe sitt diagnose verktøy..lei av all den her elektronikk frustrasjonen!