Jeg skal nå på fredag skal sta å hente meg en 2008 Transporter 2,5TDI, 130 hesters framhjulspoler som har rulla 150.000km. Bilen er stutt, har lakkerte caravelle fangere og org spredere. Lys grått skinn intr., sota ruter helt fram. Men filmen på nesten alle rutene er ripete og har sår, så den skal rives og legges ny.
Karosseriet er ikke strøkent, noe rust og noe bulker, men slett ikke umulig å få pent. Jeg jobber til daglig som lakkerer, så noe skal j vel få til
Har vel noen planer me tanke på mods, d aller første blir å få på V-maxx coilover og godkjenne d hos BT. Muligens i samme runde, prøve å godkjenne den me nye 20" felger som er bestillt også.
Ellers er planen me tida å få på:
-Multivan lamper (sort optikk) -check
-Xennon i hovedlamper og spredere (ikke første prioritet) - check
-Lyktelister - check
-Mørke vindavvisere - check
-Klare/sota sideblinkers - check
-Baklukespoiler
-Mørk tona multivanlamper bak - check
-Jazze opp bilen me no ECU programering (foreløpig ukjent merke)
-Blir nok div lakkering på den også i tillegg til ting som MÅ reparerers
-Emblemfri grill og sveise panser - check
-Vibrasjon/støyddempe dører og lasterom, m/asfaltplater - check
-Trekke aluplater i lasterom me filt/høytalertrekk - check
-Legge lys sotefilm på frontrute
-Tone frontlamper og spredere me lyktefilm - check...men skal prøve en annen type
Her er felgene som er bestillt til bilen, AEZ Antigua 9.5x20 et40.
Bilen blir kjøpt hovedsakelig for at den skal brukes som trekkbil til BMW'n min da j skal på div treff og banekjøring, pluss at j driver å kjører litt motocross innimellom
Skal forsøke å oppdatere denna tråden så fort d skjer no hvertfall, er jo litt morro å vise fram hva en driver med.