http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41012874
Noen bør kjøpe denne ( og så selge trekket til baksetet til meg

Ganske sikkert ettermonterte nakkestøtter og belter for å få plass til flest mulig. Men det er akkurat sånt sete trekk jeg er ute etter, skal trekke om et rock and roll sete og trenger samme stoff som det er i forseteneAlexanderT494 wrote:Merkelig baksete - fire nakkestøtter og tre tydelige sitteplasser i setet. Må være ubehagelig både for tre og fire.

Mangler den ikke litt for å kunne kalles GL? Ingen kromlister rundt vinduene feks.subwoofer wrote:Ombygd SR-vegg...
Men hadde Syncro-GL gummimatter på dørken? Eller har vi med en salig blanding av deler? Bortsett fra det er det vel løp&kjøp...

Men har ikke Günzl eller Busschmiede riktige stoffet i løsvekt da? Trenger vel ikke kjøpe en hel bil for å få tak i et setetrekk?Tur-Bo wrote:Ganske sikkert ettermonterte nakkestøtter og belter for å få plass til flest mulig. Men det er akkurat sånt sete trekk jeg er ute etter, skal trekke om et rock and roll sete og trenger samme stoff som det er i forseteneAlexanderT494 wrote:Merkelig baksete - fire nakkestøtter og tre tydelige sitteplasser i setet. Må være ubehagelig både for tre og fire.

Beklager, det er desverre feil stoff, setet på syncroen i anonsen er trukket i samme stoff som er i Gl bilene, grå velour med mørkere firkantet mønster.