Tok en liten offroad tur her om dagen rett før snøen la seg, opp til Knutehytta ved kongsberg(for de som er kjennt), og på diverse kjerreveier i omegn.. MORRO! (og nei, kjørte ikke ulovlig i utmark..)
Her kommer Vintern - Syncronauter! Rettt!
-
Syncroeier
- -

- Car: T3 Syncro DJ '88
Her kommer Vintern - Syncronauter! Rettt!
Kjører rundt med et stort smil idag! rundet en Range Rover som sto og spannt på ett hjul foran og ett hjul bak i en motbakke..har ikke sperrer stakkar..
dro en pug 205 opp av grøfta(begge sperrene fungerer ypperlig, og viskosen er i toppform!).. Folk står og spinner overalt.. vintern er herlig med Syncro!
Tok en liten offroad tur her om dagen rett før snøen la seg, opp til Knutehytta ved kongsberg(for de som er kjennt), og på diverse kjerreveier i omegn.. MORRO! (og nei, kjørte ikke ulovlig i utmark..)
Per Husaas - 1987\88 Caravelle C Syncro 2.1 "Budget Camper"
-
TaigAGreEn
- -

- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
Er jo ikke kaldt ute nå, holder jo lenge med vanlig varmer... Har i hvertfall ikke klaget ned til 15-20 minus... Bare begge varmere på full guff så tar det ikke lange tiden før bilen er varm, dens størrelse tatt i betraktning...sklepp wrote:Og med den kulda som er ute nå kunne jeg tenke meg ebersprächer..
Espen
Jeg kan bare si meg enig med at Syncro er KONGEN av vinteren!
Testa bakkestart; stoppet i bratteste bakke jeg kunne finne, glei bakover, satte bilen i første og bånn gass. Aldri har "som ei kule" hørt mer rett ut om en kjøreopplevelse!
Og dette UTEN sperrer!!
Stakkars alle med tohjulstrekk
De vet ikke hva de går glipp av...
Testa bakkestart; stoppet i bratteste bakke jeg kunne finne, glei bakover, satte bilen i første og bånn gass. Aldri har "som ei kule" hørt mer rett ut om en kjøreopplevelse!
Stakkars alle med tohjulstrekk
Last edited by PunyV on 26 Oct 2005, 21:45, edited 1 time in total.
Som man roper på vwbus får man svar!
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
-
Syncroeier
- -

"Vinter e no vinter, samma F.."
Er ikke enig, syns livskvaliteten stiger betraktlig når man slipper å tenke på om man kommer opp den bakken eller ikke..
Et annet stort pluss er at dette er NYDELIG bil å legge sidelengs i svinger! lett å legge opp, lett å kontrollere helt til ratt lock, ingen giftig kontra..
Artig når jeg kom rundt en bred 90grader veldig sidelengs, på bussholderplassen rundt svingen sto det tjukt med ungdomsskolefolk, steike som de glante når campingbilen kom sidelengs rundt svingen!
Er ikke enig, syns livskvaliteten stiger betraktlig når man slipper å tenke på om man kommer opp den bakken eller ikke..
Et annet stort pluss er at dette er NYDELIG bil å legge sidelengs i svinger! lett å legge opp, lett å kontrollere helt til ratt lock, ingen giftig kontra..
Artig når jeg kom rundt en bred 90grader veldig sidelengs, på bussholderplassen rundt svingen sto det tjukt med ungdomsskolefolk, steike som de glante når campingbilen kom sidelengs rundt svingen!
Hehe, smilte og lo litt når jeg tenkte for meg dette..Syncroeier wrote:"Vinter e no vinter, samma F.."
Er ikke enig, syns livskvaliteten stiger betraktlig når man slipper å tenke på om man kommer opp den bakken eller ikke..![]()
Et annet stort pluss er at dette er NYDELIG bil å legge sidelengs i svinger! lett å legge opp, lett å kontrollere helt til ratt lock, ingen giftig kontra..![]()
![]()
Og btw. igjen: ebersprächer og varmeseter; ja takk begge deler!
1987 Westy Hightop
-
Syncroeier
- -

........nevnte jeg at det er fint med syncro på vintern??
Går myye sidelengs for tiden(dog ikke i idiotiske hastigheter), og her igår ble jeg nok litt overmodig og gikk sidelengs rett av veien.. ned i grøfta\snøfonna så snøen spruta.. sto BOM fast rett og slett..prøvde å rugge litt i 1 gir, ingen reaksjon... dro ut begge go`spakene, satte i krabbegir, og kjørte opp av grøfta som ingenting hadde skjedd.. HELT rått!
Ikveld skal jeg rigge opp motor og coupevarmern igjen, så slipper jeg å skrape mer is... Vinter er jo bare gøy det!
Klyster: Vinterdekkene fungerer utmerket!
Går myye sidelengs for tiden(dog ikke i idiotiske hastigheter), og her igår ble jeg nok litt overmodig og gikk sidelengs rett av veien.. ned i grøfta\snøfonna så snøen spruta.. sto BOM fast rett og slett..prøvde å rugge litt i 1 gir, ingen reaksjon... dro ut begge go`spakene, satte i krabbegir, og kjørte opp av grøfta som ingenting hadde skjedd.. HELT rått!
Ikveld skal jeg rigge opp motor og coupevarmern igjen, så slipper jeg å skrape mer is... Vinter er jo bare gøy det!
Klyster: Vinterdekkene fungerer utmerket!
-
Rapidspeed
- -

-
Syncroeier
- -

Syncronauter trenger ikke sånnt gitt! så lenge sperrene funker riktignok.. 
-
Rapidspeed
- -

roars wrote:Dra fram andre vettø...uten å bruke opp alt av clutch.Syncroeier wrote:Syncronauter trenger ikke sånnt gitt! så lenge sperrene funker riktignok..
det var tanken, pluss at det ser jo svært bra ut..
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
En STOR winch må jo være hele poenget med å ha winch! Hvis man først klarer den bragden å sette seg totalt fast med alle sperrene innkoplet, da trenger man STOR winch!
Pluss! Da heter det ikke "kufanger" lengre (som ikke er lov
) Da heter det winch feste, og er et "redskap" på lik linje med snøplog og fres (??) som faktisk er lov å montere !! 
(og så ser det litt tøft ut
)
Pluss! Da heter det ikke "kufanger" lengre (som ikke er lov
(og så ser det litt tøft ut
Som man roper på vwbus får man svar!
-
Syncroeier
- -

Det er jo finfin plass inni fronten på bilen til winch, bare kroken trenger å vises gjennom skiltet!
flytte skiltet kanskje..
vurderer den biltema saken selv når økonomien tillater unødvendige leketøy..