Du er foreløpig fus velgTitan wrote:Ser at det er rift om turbokonverteringsdelene, og hvis du ikke selger bilen samlet håper jeg du kan sende en pm før du selger dem til den første og beste
Sendt fra mobilen min.
Du er foreløpig fus velgTitan wrote:Ser at det er rift om turbokonverteringsdelene, og hvis du ikke selger bilen samlet håper jeg du kan sende en pm før du selger dem til den første og beste
Det er titan også. Litt usikker på om jeg skal la førstemann velge eller la det bli budrunde...?Koop wrote:Fortsatt intressert i turbodelene jeg...
Det er notertKoop wrote:Kan begynne budrunde jeg
Begynner på 2200kr for turbo, innsugsmanifold, eksosmanifold, oljepeilepinne, intercooler og slanger

Supert, vi får prates nærmere og avtale. Skal avgårde på lørdags kvelden er det eneste jeg vet.Titan wrote:Hei
Neste helg er helt ok for meg. Kjøper hjulene av deg også hvis du oppgir en grei pris. Har du info om dekktype, mønsterdybde, etc?

Har hovedlysbryter ja. Hva vil du gi ?T499 wrote:Hei.
Hovedlysbryteren, er dette noe du har enda?
Skulle også hatt tak i staget som går fra girspaken og helt frem til girkassa.. Om dette passer overens til bilen min..

T499 wrote:Tror det skal la seg gjøre å demontere mens den står på hjula, hvor lett det lar seg gjøre kan vi være en annen historie :p
Kn se om jeg får tittet litt mer på min bil, så kan jeg gi deg en tilbakemelding. Pris får vi vel evnt komme frem til, da dette må demonteres også så ligger det litt på hva du skal ha for det.