Hei,, Ny på forumet her, men har akkurat montert en 2 din Pinoeer spiller, Avh-x3500dab og også montert en ryggekamera. Noen som vet hvilke ledning farge og enkleste plassering fremme i bilen, for å finne rygge/reverssignalet som skal kobles til spilleren. det var noe vanvittige klaser med ledninger som kommer ut av sikringsboksene og hvilke sikring er til ryggelyset ?
Vw Transporter T5 2007 mod, 2,5 tid 4Motion
Ryggekamra Vw T5 2007
Re: Ryggekamra Vw T5 2007
Har nettopp montert AVIC 950 DAb + ryggekamera. Fant ut at eg ikkje hadde revers signal opp til spilleren så endte opp med å trekke ledning fra ryggelys fram til spilleren. Tok det samtidig med signalkabel så var ikkje mykje ekstra stress å trekke denne. La min langs taket og ned A stolpen på førersiden.
-
OyTor
- Car: VW T5 2,5 TDI-4Motion-2007Mod-Transporter
- Phone: 99605500
Hadde ikke lyst å begynne på den jobben igjen, hadde skrudd opp takplatene igjen fant en ledning under rattstammen en grønn med sort stripe på som hadde revers signal, den hadde samme fargen i baklykta
-
OyTor
- Car: VW T5 2,5 TDI-4Motion-2007Mod-Transporter
- Phone: 99605500
Sånn da var det montert Avh-x3500dab med ryggekamera, det var litt jobb, men noen som vet hvordan jeg event får sånn parkeringsguide streker, gule, grønne, rød streker i displayet, når jeg setter bilen i revers og kamraet komme opp i displayet ?
Det er isåfall instillinger på selve enheten.OyTor wrote:Sånn da var det montert Avh-x3500dab med ryggekamera, det var litt jobb, men noen som vet hvordan jeg event får sånn parkeringsguide streker, gule, grønne, rød streker i displayet, når jeg setter bilen i revers og kamraet komme opp i displayet ?
Jeg kan velge å ha dette på mitt ettermonterte kamera ved å gå inn på en meny.