trenger tips til hva som kan være galt med hengerkontakten da denne er strømløs,¨henger kontakten ser fin ut inni og alle lys fungerer på bilen..
er det egne sikringer for hengerkontakten?? andre tips??
mvh vegar
strømløs hengerkontakt
-
Neergård
- -

- Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
- Phone: 917 97 848
Re: strømløs hengerkontakt
Er vel styreenhet for denne. Har den funka tidligere? En av mine biler hadde montert krok og kontakt, og på kontakten var det hele 35cm kabel og ikke noe mer enn det...
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Frode Neergård
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
hei...
usikker om denne har fungert, kjøpte bilen i vår. har vel egentlig ikke kjørt med henger på bilen før nå..
sikringene er hele, alle 3. ser ut som det går en kabel inn under venstre bakskjerm. med kan tenkes den stopper der også..
hva må man gjøre da? ta ut strøm fra baklykt?
usikker om denne har fungert, kjøpte bilen i vår. har vel egentlig ikke kjørt med henger på bilen før nå..
sikringene er hele, alle 3. ser ut som det går en kabel inn under venstre bakskjerm. med kan tenkes den stopper der også..
hva må man gjøre da? ta ut strøm fra baklykt?
Jeg kjøpte meg en T5 2010 modell før sommerferien, og når jeg for 3 uker siden skulle bruke hengerfestet for første gang var det ikke noe strøm i kontakten.
Både kontakten og adapteret så rent og fint ut, men jeg fikk ett tips av en nabo som er VW mekaniker at jeg burde prøve å bytte adapteret. Og det var ett godt tips, for nå fungerer det. Kostet rundt 120,- på nærmeste VW forhandler.
Både kontakten og adapteret så rent og fint ut, men jeg fikk ett tips av en nabo som er VW mekaniker at jeg burde prøve å bytte adapteret. Og det var ett godt tips, for nå fungerer det. Kostet rundt 120,- på nærmeste VW forhandler.
adapteret, mener du overgangen fra 13 til 7 pin så er den byttet. har også målt direkte på ledningene inne i kontakten.. skjønner egentlig ikke hva som er galt. ingen strøm noen plass 
sjekket med han som hadde hatt bilen tidligere, han sier at hengerlysa hadde fungert når han leverte inn bilen og kjøpte ny...
skulle tro at møller ikke har fjernet styreenheten..
men adapteret som hadde stått på bilen var fjernet når jeg kjøpte den...
skulle tro at møller ikke har fjernet styreenheten..