Veldig små hjul

Spalte ut Hydrogen til hjelp i forbrenningen slik som Alan?Needforspace wrote:Hva kan man gjøre med en 1,9 Tdk for å øke effekten/momentet litt, men allikevel beholde driftssikkerhet?
Dieselpumpe trøbbel? Fattern sin JX pumpe "henger" seg på 2100rpm.Needforspace wrote: Bilen nøkker litt når jeg senker farten girer ned i 3. gir med ca 2000rpm, kjent årsak?
Jeg kjøpte meg en vanlig sprøyte uten spiss (7kr på apoteket). Lot så dråper med jotun treolje (blank) renne gjentatte ganger ned i plateskjøtene. Tålmodig så går det uten søl. Dette er gjort på friske så vel som skjøter med litt brunt. Ingen rustutvikling de siste 3 årene. Det fine med denne, i tillegg til at den penetrerer godt, er at den herder blankt i motsetning til mange andre midler.Needforspace wrote: Hva er erfaringsmessig best metode for å fjerne og holde borte rust i skjøtene? Sandblåsing og kvistlakk?
- Kassene under setene lønner seg å få isolert godt.Needforspace wrote: Beste metode for lyddemping? Asfalt? Kjøpe hvor og hvor mye, dekke alt?

Needforspace wrote:Høres bra ut, men å søke på Westfalia sine sider virker som en oppgave for viderekomne...