Bilen er en 95' Caravelle, den har gått så lite som 95.000. Reg reim byttet på 68.000 om jeg ikke husker feil.
Service heftet er godt utfylt og bilen er i veldig god stand. At bilen ikke har gått lenger kan bekreftes når du ser på interiør, ratt og girkula.
Den har vært handicap bil, så den mangler orginalt gulvteppe, men det har jeg vel liggende.
Samt at orginale seter er tatt ut og byttet inn med enkle buss seter bak i bilen.
Bilen er registrert for seks personer, så den kan jo brukes som den er, eller bygges om til normal stand med orginale seter og teppe.
(står ett løst sete i bilen som ikke er registrert i vognkort).
Skal også nevnes at bilen har vært røykfri så langt jeg vet. Den har også friskluft i taket, og skyvevindu i skyvedøra.
Litt rust i hjulbuene, men det har ikke grodd seg "utover" hjulbuene og ut på skjermene. Heller ikke noe jeg kunne se i skjøt mellom hjulbuene og forskjermer. Så langt jeg har sett er det heller ikke noe rundt frontruta.
Nye sommer og vinter dekk følger med.
Selges til HB over 29.000,-
EDIT: Regreim var ikke skiftet på 85k, men 68k. Bilen er nettopp EU godkjent med null feil

Bilder av det kosmetiske som er på bilen. Litt dårlige bilder desverre, men er ikke lett å få det strøkent når snøværet jobber imot meg "/