Sent from my C6903 using Tapatalk

syncro sika! dersom da ikkje er ein t3 entusiast som eig denne, lønnar da seg å prøva å få kjøpt den!

"Her ser vi en VW T3 i sitt naturlige miljø. Som du ser holder vi avstand, de blir lett skremt..."

Et godt tips er det. Men i akkurat dette tilfelle er jeg rimelig sikker på at det dreier seg om en turbodiesel.ducce999s wrote:Gutter HUSK å skifte bensinslangene og vegggjennomføringen på bensinslangen. Og husk å ikke bruke biltemas slanger, de tørker/sprekker på ca 1 års tid pga varmen.

Interessant, hva får en diesel til å ta fyr på en slik måte, så plutselig? (diesel og varme så klart men menOddN wrote:Et godt tips er det. Men i akkurat dette tilfelle er jeg rimelig sikker på at det dreier seg om en turbodiesel.ducce999s wrote:Gutter HUSK å skifte bensinslangene og vegggjennomføringen på bensinslangen. Og husk å ikke bruke biltemas slanger, de tørker/sprekker på ca 1 års tid pga varmen.
Jeg lurer også på dette, har hatt diesellekkasje der det har drypt rett ned på blokka i lengre tider... kansje noe brennbart har løsnet og kommet i nærkontakt med turboen?ducce999s wrote:
Interessant, hva får en diesel til å ta fyr på en slik måte, så plutselig? (diesel og varme så klart men men)

Det kan jeg tro, kan vel sammenlignes med brann i frityrgryta..., men først må man få fyr på det, og det er ikke bare å kaste en sigarett...subwoofer wrote:Problemet med diesel er at hvis du først får fyr på det tar det av så jævlig. Jeg har hørt brannfolk si de foretrekker bensinbranner.

Den varme siden vender jo nedover....kanskje en drypplekkasje av olje fra toppdeksel eller lignende kan begynne å brenne når det når den varme turboen?!Renax wrote:Jeg lurer også på dette, har hatt diesellekkasje der det har drypt rett ned på blokka i lengre tider... kansje noe brennbart har løsnet og kommet i nærkontakt med turboen?ducce999s wrote:
Interessant, hva får en diesel til å ta fyr på en slik måte, så plutselig? (diesel og varme så klart men men)
Sent from my P6 using Tapatalk
Propanbeholderen ligger under bilen, rett bak førerposisjon (rett ned av sidevindu) man ser at denne går av etter at bilen har tatt full fyr.vwooosh...!!! wrote:Kunne vært en propanebeholder inni bilen.