Trenger hjelp til og finne riktig eksosanlegg....

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
påtur

Trenger hjelp til og finne riktig eksosanlegg....

Post by påtur »

Da jeg ikke skjønner alt dette med de forskjellige eksosannleggene, håper jeg det er noen som kan hjelpe. Bilen er en 97 mod 2,5 tdi,tidligere 11 seter, nedregistrert til 8 seter. Aner ikke om dette er kort eller lang. Trenger nytt eksosanlegg, planen er og bestille på Ebay, men sliter med og skjønne hvem jeg skal ha. Legger ut bilopplysninger via link her :

Link ville ikke virke, så hvis noen vil søke på bilnr på feks Mekonomen så kommer karosserikode og motorkode opp.
Bilnr er : LH77006

Spørsmålet er da om dette jeg linker til under er riktig, for det må jo vært svinbillig. Komplett anlegg til den prisen. Kan jeg bruke dette på bilen i link over ?

http://www.ebay.co.uk/itm/VW-TRANSPORTE ... 1e72e42b17

Ville satt stor pris på om noen kunne hjelpe en som ikke skjønner det døyt av dette.....
partybussen83
-
-
Car: T4 1996 2.4D
Phone: 48339502

Re: Trenger hjelp til og finne riktig eksosanlegg....

Post by partybussen83 »

Først så må du finne ut om du har kort eller lang,det du linker til er til kort utgave.
Se på finn.no og sammenlign din egen med bildene du finner. Motor kode og det klarer vel du og finne på mekonomen selv???
Jo mer info du kommer med selv til oss andre her inne, jo lettere er det og hjelpe(snakker av erfaring) siden den har vært 11 seter så vil jeg tro det er stor sjangs for at du har lang,men det vet jeg IKKE med sikkerhet.

Lykke til og håper du finner ut av det. Håper noe av det jeg kom med var til litt hjelp.

Sent from my GT-P5110 using Tapatalk
Vw caravelle 2.4D 1995 mod
påtur

Post by påtur »

Beklager, men jeg er rimelig blank på akkurat dette...
Dette er de opplysninger jeg finner selv :

Kjøretøy type : VOLKSWAGEN CARAVELLE TDI 70XOC-2
Karosserikode er oppgitt til : 70**/7D* lengde på bilen til : 479 cm
Motorkode: ACV/AUF/AYC

På ny Caravelle har kort akselavstand totallengde 489 og lang 529. Jeg har også liten avstand fra bakre seterekke til bakluke, så mistenker at jeg kan ha kort ?
Neergård
-
-
Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
Phone: 917 97 848

Post by Neergård »

Kort type har glideskinne til skyvedør helt fra kanten bakluke/bakskjerm. Lang har 30cm med bakskjerm før du kommer til skinna.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Frode Neergård

2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
påtur

Post by påtur »

Neergård wrote:Kort type har glideskinne til skyvedør helt fra kanten bakluke/bakskjerm. Lang har 30cm med bakskjerm før du kommer til skinna.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Her er det ca 5 cm fra sidedøra til bakskjermen, så da regner jeg med det er kort type. Og med de motorkodene, er det da slik at jeg kan bruke anlegget jeg har linket til? Dette var "forbasket" innviklet med så mye forskjellige til disse bilene.....
Peter
-
-
Car: T4 TDI ACV CC
Phone: 90877396

Post by Peter »

du har en kort Type (479 cm ) . når jeg kjøper på Ebay kommer det alltid som lange utgave ,vinkelslipern gjør resten .Prisen er helt ok ,Kvaliteten er oxo ok.
http://www.ebay.de/itm/Auspuff-Komplett ... 257e6e55eb
Prisen er ok .
Peter
Bussfeber skal ikke helbredes ,bare vedlikholdes .
T4 California Coach 98 Modell ACV 102 HK TDI
Passat 3B Sedan 99 Modell 1.6 101 HK B
Post Reply