Spotta en fin Coach ved Shell stasjonen på Fagernes på mandagen. Den var tydeligvis nylakkert, og eier var godt i gang med monteringen. Ser ut til å bli virkelig fin Noen her på forumet som er eier?
Travelle wrote:Spotta en fin Coach ved Shell stasjonen på Fagernes på mandagen. Den var tydeligvis nylakkert, og eier var godt i gang med monteringen. Ser ut til å bli virkelig fin Noen her på forumet som er eier?
.
Allan sin..
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Travelle wrote:Spotta en fin Coach ved Shell stasjonen på Fagernes på mandagen. Den var tydeligvis nylakkert, og eier var godt i gang med monteringen. Ser ut til å bli virkelig fin Noen her på forumet som er eier?
.
Allan sin..
Nope, tror dette er "Automester'n" sin. Han jobber jo bak Shell'n på Fagernes
Men har dere lagt merke til den hvite syncro'n bakom der?
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
Jeg er enig i at det er blitt lite T3 på veien, har selv en T3 1991 syncro med 1,6 TDI motor og har kjørt denne bilen i 10 år. Er veldig veldig glad i den men er redd for at den skal gå i stykker. Jeg greier ikke å skru noe selv og er usikker på hvilke verksteder man kan bruke som har fornuftige priser, kunnskaper og greier og skaffe deler til rimelige priser. Har brukt deler av våren til å rustbehandle den og skal etter hvert ta en grundig polering. Bilen er 2 bil i familien og jeg kjører mindre bil enn før, ungene er flyttet og kona er kommet på sykehjem i forholdvis ung alder på grunn av en hjernesykdom. Jeg har hatt 19 biler av forskjellige merker og ingen bil kan måle seg mot T3-en en synes jeg, selv om jeg kjører en Mercedes ML som også kjører veldig fint.
Jeg er enig i at det er blitt lite T3 på veien, har selv en T3 1991 syncro med 1,6 TDI motor og har kjørt denne bilen i 10 år. Er veldig veldig glad i den men er redd for at den skal gå i stykker. Jeg greier ikke å skru noe selv og er usikker på hvilke verksteder man kan bruke som har fornuftige priser, kunnskaper og greier og skaffe deler til rimelige priser. Har brukt deler av våren til å rustbehandle den og skal etter hvert ta en grundig polering. Bilen er 2 bil i familien og jeg kjører mindre bil enn før, ungene er flyttet og kona er kommet på sykehjem i forholdvis ung alder på grunn av en hjernesykdom. Jeg har hatt 19 biler av forskjellige merker og ingen bil kan måle seg mot T3-en en synes jeg, selv om jeg kjører en Mercedes ML som også kjører veldig fint.
You know you are a VW bus driver when you spot another bus in the grocery store parking lot parked way out,
and you will pass up open spots close to the door to park your bus next to it.
Martins VW T3 Westfalia 1.9TDI///on storage/// VW T3 Coach + EJ22///under construction///
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G