Alt annet er ferdig montert, men har ikke koblet til slange/t-stykke for turbotrykk.
Måleren er montert inni venstre luftdyse i en ferdig laget holder, og ser ut som en luftdyse med hull for 52mm instrument. Denne holderen fant jeg på EBAY
Skal få tatt bilde etter hvert, men har barnedåp for tvillinger i helga så det er nok henge fingra imbruer wrote:Kjøp deg EGR delete pipe. Da får man med nippel til uttak for trykkmåler. Jeg hsr gjort det. To fluer i en smekk[emoji6] har du bilde av måleren?

Det er jo også en grei måte å følge med om man har en "frisk" turbo og og hvis man plutselig får endringer i trykket pga. Andre fysiske feil som sprekk i intercooler og slanger eller lignende. Av erfaring så er det ikke alltid like lett å lokalisere små sprekker eller lekkasjer og de kommer kun frem ved høy belastning og høyt ladetrykk når motoren er skikkelig varm.mbruer wrote:Den går gjennom uten EGR men ikke uten dpf vil jeg tro.
Grunnen til at jeg satte på måler var fordi jeg har satt på større turbo (174hk) og chippet.. For å sjekke hva den ladet..