Hei
Min 1994 mod caravelle, uten turbo.Har "fått" en motor som har noe mindre km.Det er en venn som har gjort denne jobben,den vil ikke gå som den bør. Treg startet,går ujamt,sperrer på 2000, å ryker mye fra eksosen,Etter at min venn mener at det må være noe med dieselpumpa,kastet han inn håndkle.Jeg som ikke har noe læring om bil,bare skrudd mye i tia, har nå problemet i gården.Fornuften sier meg at det kan være feil med tenning tidspunktet, det er jo byttet register reim,samt montert annen diesel pumpe.Så var det dette med merker på ,svinghjul/veiva/Kamaksel/Dieselpumpe.Er det et emne som har vær oppe før? eller er det noen som lettfattelig, kan forklare meg hva jeg skall se etter.Er helt ny på forumet så er ikke helt med på alle finessene, på nettet.
MVH Bestefar Rakkestad
Motor trøbel
Re: Motor trøbel
Velkommen skal du være.
Nå er din 94 modell en såkalt T4, mens Caraveller før ca 91 (med hekkmotor) er T3. Så om du heller spør i T4-delen av forumet er det nok større sjanse for å få gode svar der.
Nå er din 94 modell en såkalt T4, mens Caraveller før ca 91 (med hekkmotor) er T3. Så om du heller spør i T4-delen av forumet er det nok større sjanse for å få gode svar der.
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt