Noen tips til monteringa av dette? Har kjøpt aksiallager, lenkarmer, endeledd, bærekuler og stabstag forringer nytt.
Fant ingen DIY på dette her på forumet.

Jeg er med på den men ikke såpass som jeg har tror jeg. Aldri blitt sånn på andre biler jeg har senket...mbruer wrote:Kan fort blit litt mer romling når du senker. Blir mer dekkstøy når hjula kommer nærmere buen..

Jekk bilen litt opp, så tar du tak i dekket og kjenner om det kan flyttes på. Er stort sett enklest å sjekke det slikTransformer1.9TDI wrote:Bilen har forøvrig strax gått 150.000km. Når pleier hjullagra å takke for seg?

Det er gjort. Kjenner ikke mye slark der!Kall'n wrote:Jekk bilen litt opp, så tar du tak i dekket og kjenner om det kan flyttes på. Er stort sett enklest å sjekke det slikTransformer1.9TDI wrote:Bilen har forøvrig strax gått 150.000km. Når pleier hjullagra å takke for seg?
Er vel en viss sjanse for at det bare er dekkstøyTransformer1.9TDI wrote:Det er gjort. Kjenner ikke mye slark der!Kall'n wrote:Jekk bilen litt opp, så tar du tak i dekket og kjenner om det kan flyttes på. Er stort sett enklest å sjekke det slikTransformer1.9TDI wrote:Bilen har forøvrig strax gått 150.000km. Når pleier hjullagra å takke for seg?

Jeg ville bare byttet over felgene hvis du er usikker, og hørtTransformer1.9TDI wrote:Okey. Får bare kjøre litt mer med det å se om det blir værre!