Hvis jeg finner ut at jeg vil beholde min råtass av en sika-pickup, skulle jeg gjere hatt noen ideer til kule modifikasjoner... Er det noen som veit om noen kule linker til ombygde sika?
Pickup modding... ideer?
-
dieseldyret
Pickup modding... ideer?
Heisann!
Hvis jeg finner ut at jeg vil beholde min råtass av en sika-pickup, skulle jeg gjere hatt noen ideer til kule modifikasjoner... Er det noen som veit om noen kule linker til ombygde sika?

jøss! som det ryker!
-
TaigAGreEn
- -

- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
-
dieseldyret
Hehe... Har en bøle som jeg plukket av en Toyota Hi-Lux, den er 315 mm for smal, men det ligger allerede en rørbit i Coach'en som er 315 mm, og det er ikke tilfeldig.
Har også en iso-tegning i arbeidsboka mi av en lyktebøyle i fronten som skal bøyes i 42 mm rustfritt. Har jo montert Mercedes Lettmetallfelger allerede, kult innpress på de. Alle bolthullene må borres opp, men ellers passer de.
Flere tips??
Tror ikke jeg vil ha kapell.... Ser så "televerket" ut da.
Har også en iso-tegning i arbeidsboka mi av en lyktebøyle i fronten som skal bøyes i 42 mm rustfritt. Har jo montert Mercedes Lettmetallfelger allerede, kult innpress på de. Alle bolthullene må borres opp, men ellers passer de.
Flere tips??
jøss! som det ryker!
-
TaigAGreEn
- -

Televerket hotrod sika må jo være noe med det kuleste... Du har jo rett farge og greier! Bøyler hører hjemme på 4x4 og glesbygdrånebilerdieseldyret wrote:Hehe... Har en bøle som jeg plukket av en Toyota Hi-Lux, den er 315 mm for smal, men det ligger allerede en rørbit i Coach'en som er 315 mm, og det er ikke tilfeldig.
Flere tips??
Dette var bare harry syns eg:

Litt "over the top" men fet læll!

Egentlig bare på sika at eg synes solskjerm gjør seg.

MI enkle mening (som eg gjerne deler
Tage Vedal
T3-fan
T3-fan
-
dieseldyret
Helheten er viktig!
Enten råne-pickup, eller rod.
Bøyle er gærnt på en senka, rå kjerre i rod-stil, som den svarte der, kjempetøff bil, da... Men på en hjemmelaga televerksrod á-la min sin blir det kun tøft...hehe... Bare vent og se!
Stolt harry!
jøss! som det ryker!
-
dieseldyret
-
dieseldyret
-
dieseldyret
Har faktisk fått gjort litt i kveld.... Kappa bøylen til den lille japsepickupen på midten, og sveisa på den 315 mm... i tillegg har jeg hat sotfilm på bakruta og faktisk rukket å sprøyte bakveggen med svart kanaltectyl.
Det var en stund siden tectylsprøyta hadde blitt brukt, så den var litt tett... får se imorgen når det er tørt om jeg må ta det om igjen.
Det var en stund siden tectylsprøyta hadde blitt brukt, så den var litt tett... får se imorgen når det er tørt om jeg må ta det om igjen.
jøss! som det ryker!
-
dieseldyret
-
TaigAGreEn
- -

Du verden så uenige vi var da...dieseldyret wrote:Kult prosjekt... Matt televerksblå e vel en ev verdens styggeste farger... Ny maling får første prioritet.
Då va eg igong!!
Tage Vedal
T3-fan
T3-fan
-
dieseldyret
-
dieseldyret
Virkelig flott farge på bilen! Har egentlig aldri hatt sansen for sika (eller doka for den saks skyld), men har nå snudd helt om
, Neste bil blir en syncro-doka!
Litt senking må vel til på bilen din? og store felger med en gummiremse rundt!? Har du bilder av bøyla?
Hva med et slikt bed-cover av aluminium og glassfiber, bare en flat plate hengslet i front med gassdempere til å løfte den?
Uansett, kul bil. Gleder meg til å se mere av dette prosjektet
Litt senking må vel til på bilen din? og store felger med en gummiremse rundt!? Har du bilder av bøyla?
Hva med et slikt bed-cover av aluminium og glassfiber, bare en flat plate hengslet i front med gassdempere til å løfte den?
Uansett, kul bil. Gleder meg til å se mere av dette prosjektet
Som man roper på vwbus får man svar!
-
MiniMartin
Last edited by MiniMartin on 05 Mar 2006, 22:42, edited 1 time in total.