Jeg har hatt Boble, Polo, Golf og Passat. Men best av VW-ene er den nyervervede syncro-en. En -92 112i med sperre både foran og bak. Gått 123.000. Virkelig i god stand. Bilen har stått uten skilt i 2-3 år. I går kveld fusket motoren, minnet mye om kondensproblemer. Her har vært mildt, men nå er det rundt ÷ 10°. En eller annen sa at kondensfjerner ikke måtte brukes på denne motoren. Og jeg har ikke peiling!
Det jeg vet er at det ene festet for bensinpumpen bør skiftes; hvor dårlig det er vet jeg ikke helt. EU-kontrolløren varslet meg… Kan det ha betydning?
Hilsen ny sycro-fan!
KONDENSFJERNER?
Har hatt akkurat samme problem på min 2,1wbx, men motoren fusket allerede når temperaturen krøp under "0" linja
. Har også kjørt i ÷ 15° uten kondensfjerner uten tegn til fusking... Så nå kjører jeg kondensfjerner (ca 1-2 dl pr tank) hele tiden, men fortsatt litt antydning til fusking av og til når man venter det minst...
Som man roper på vwbus får man svar!
Re: KONDENSFJERNER?
litt utenom, men jeg trodde disse bilene gikk over til T4 i -91. Eller er det bare jeg som er på bærtur igjenRA Hill wrote:Jeg har hatt Boble, Polo, Golf og Passat. Men best av VW-ene er den nyervervede syncro-en. En -92 112i med sperre både......!
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
KONDENSFJERNER?
Takk så langt for svar! Jeg tenker jeg prøver med en liten skvett…
Vår bil er registrert første gang 6.4. 1992 og vognkortet sier 1992-modell. Ny-modellen komantagelig senere på året, men jeg tror den også ble kalt 92-modell
Vår bil er registrert første gang 6.4. 1992 og vognkortet sier 1992-modell. Ny-modellen komantagelig senere på året, men jeg tror den også ble kalt 92-modell
RA Hill
-
caravellekjell