Espens V6 2,9i prosjekt -91 Caravelle C
Jeg er 21, men så lenge jeg ikke har skilter på bilen kommer jeg meg jo ikke ditt... Og ikke tør jeg kjøre før jeg får fiksa temp-føleren... Men takk for tipset, skal ikke se bort i fra at det er noe jeg kunne benyttet meg av når ting er litt mer på plass...
Var uansett et godt tilbud, hører gjerne mer om det hvis du benytter deg av det en dag...
Var uansett et godt tilbud, hører gjerne mer om det hvis du benytter deg av det en dag...
Espen
-
solrikioo
- -

- Car: Skoda Octavia 2014
http://www.motorsenteret.com/index.htm <-ikke mye å skryte av da..
Du kan jo altids frakte bilen på henger da.
Med hva da?solrikioo wrote:http://www.motorsenteret.com/index.htm <-ikke mye å skryte av da..
Espen
Ja, ikke sant... er alltid noe man glemmer og sånt. Og når jeg har latt den stå så lenge som den har stått nå kan jeg sannelig vente noen mnd til. Jeg satser på at den blir ferdig til 1.juli, for da slipper jeg unna med halv årsavgift...
Men får jeg ordnet temp-føleren så kan jeg jo bare kjøpe prøveskilter, og ta meg en tur ditt... Får prøve å finne ut av det...
Men får jeg ordnet temp-føleren så kan jeg jo bare kjøpe prøveskilter, og ta meg en tur ditt... Får prøve å finne ut av det...
Espen
Siden jeg har innsett at ting alltid tar utrolig lang tid har jeg nå fått tak i noen som kan hjelpe meg litt å få dette ferdig, også har jeg sendt en melding for å få tak i den siste felgen jeg mangler for å få sommerdekkene på plass også...
Hører jeg lys i tunellen...? Må vell sannsyneligvis få sveiset ny eksos før jeg får den godkjent, noen som har noen gode tips på steder hvor deler kan skaffes, eller noen som bygger custum til en menneskelig pris.
Hører jeg lys i tunellen...? Må vell sannsyneligvis få sveiset ny eksos før jeg får den godkjent, noen som har noen gode tips på steder hvor deler kan skaffes, eller noen som bygger custum til en menneskelig pris.
Espen
Bilen er solgt for lenge siden, og jeg kjøpte omsider en annen bil for å ha noe å kjøre med... men den havarerte jo på vei hjem fra kjøp fordi noen hadde vært litt flinke til å trikse med oljelampe og andre fine indikasjoner på at noe er feil!
Bilde av eksos tror jeg ikke jeg har, det var uansett en ganske halvpatent løsning...
De så omtrent slik ut, bare en lyddemper på hver side, denne motoren skal vell egentlig ha dobble lyddempere hvis jeg ikke tar feil.

Bilde av eksos tror jeg ikke jeg har, det var uansett en ganske halvpatent løsning...
De så omtrent slik ut, bare en lyddemper på hver side, denne motoren skal vell egentlig ha dobble lyddempere hvis jeg ikke tar feil.

Espen