Temperatur i Fahrenheit istedet for Celsius ?

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
dottNett

Temperatur i Fahrenheit istedet for Celsius ?

Post by dottNett »

Helt ny her på forumet og har store forhåpninger til at en mekanisk handikappet som meg kan lære MYE her...

Min forholdsvis nyervede Syncor 2002 modell har begynt å informere meg om utetemperaturen i fahrenheit istedet for celsius. Selvsagt "morro" å trimme de små grå med litt hoderegning (skal vi se, minus 32 og dele på 1.6, eller var det omvendt, pokker... :-)), men det hadde vært greit å komme seg tilbake til celsius grader igjen. Jeg har bladd i brukervilledningen og søkt optimistisk på nettet uten å finne ut av dette. Sjansene for at det er den meget teknisk interesserte femåringen som har foretatt en "justering" er store, men han er ikke villig til å dele noe informasjon om hvordan dette ble gjort med den fortvilede fader :-))

Anyone ?
SYNCRO
-
-

Post by SYNCRO »

Har ikke noe svar til deg om ditt aktuelle problem, Men ville ønske deg velkommen til et flott , hjelpsomt lite samfunn her inne på forumet.
Eskild
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Post by Der Postmeister »

Det mener jeg bestemt står i instruksjonsboka di. :wink:
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
dottNett

Løsningen :oops:

Post by dottNett »

Brettet opp ermene, pusset øyeeplet og fant det selvsagt umiddelbart i Climatronic seksjonen :oops:

Takk til Der Postmeister for vennlig rettledning i retning instruksjonsboka og til SYNCRO for hyggelig velkomst :P
Betjeningen - Del 2, side 34

"Omkobling fra Celsius til Fahrenheit og omvendt.

Først trykkes og holdes tast 23 (Econ-knappen). Deretter trykkes tast 11 (Auto-knappen).

I anvisningen vises nå den valgte måleenheten."
Post Reply