Selger en rocken roll seng. Mener det er i fra Trufa.
Prisantydning 1000-1500.

Ring 46809101 for mer info.

Noen halvpanelere hadde ikke festepunkter for bilbelter baki. Så det betyr at du må lage noe som trafikkstasjonen synes er godt nok. Vel og merke hvis det skal sitte folk der når du kjørerDoka84 wrote:Hei. Er det mye om og men å få montert denne i en naken halvpanel tro?
Jeg snakker om de originale beltefestene for den bakerste treseteren. Ett i hver D-stolpe, ett på hver sidevegg helt bakerst mot torpedoveggen, og fire øverst på torpedoveggen over girkassa. På en syncro er disse for eksempel nesten umulige å nå fordi tanken er i veien.Renax wrote:Hvilke beltefester brukes her? Noen av de er vesentlig vanskeligere å lage til... (forsterkning på innsia av c-stolpen f-eks...)
De som er utenfor stolpene er plankekjøring...
Sent from my CATEE CT100 using Tapatalk
Da er dette selvsagt ikke noe problem. Det er først når du skal frakte folk baki at det blir komplisert.Doka84 wrote:Ja bilen ble godkjent i går som 3-seters personbil, så da står jeg fritt til å ha eller fjerne varevegg og montere det jeg vil baki foruten å frakte personer der.
Hadde vært lettvint for med denne Raymond, passelig seng til buscamp

Kluet er at de (Satans biltilsyn) forlanger at det er en stålramme som er en bære ramme for "Rokkesenga" og den skal boltes til gulvet med en drøss av bolter i ymse slag og tykkelser. Da den orginale treramma ikke er lovlig i "nymontering" visstnok??OddN wrote:Noen halvpanelere hadde ikke festepunkter for bilbelter baki. Så det betyr at du må lage noe som trafikkstasjonen synes er godt nok. Vel og merke hvis det skal sitte folk der når du kjørerDoka84 wrote:Hei. Er det mye om og men å få montert denne i en naken halvpanel tro?
Selve sofaen er enkel å montere i en hvilken som helst t3 "kassebil"

Jan (T4jan) sin Transporter var varebil og skulle regges om til personbil, derfor blei detta "regelverket" fulgt til minste bokstav og den minste lille skrifta som står bakerst og mest bortgjemte stedet i regelboka til kontrollør'nTur-Bo wrote:Men så lenge bilen allerede er godkjent som personbil og det ikke blir transportert noen i det setet så er det ingen som bryr seg, behøver egentlig ikke å sitte fast i det hele tatt, med mindre en eller annen henger seg opp i at det er usikret last da.

Jeg har en 2 seter liggende,rock`n roll altså!Doka84 wrote:Såpass, trodde jeg var tidlig ute siden jeg var først til å vise interesse her
Hehe ja må nok stå klar i gropa og ikke henge på gjerde neste gangRenax wrote:Forsjell på å vise interesse og å vifte med hundrelapper.
Men slike benker dukker opp til salgs med ujevne mellomrom, så om du har bestemt deg nå, så kan du hoppe på neste benk til salgs:-)
Sent from my CATEE CT100 using Tapatalk
komplett? Bolt on?narle wrote:Jeg har en 2 seter liggende,rock`n roll altså!Doka84 wrote:Såpass, trodde jeg var tidlig ute siden jeg var først til å vise interesse her

Solgt.erjo wrote:komplett? Bolt on?narle wrote:Jeg har en 2 seter liggende,rock`n roll altså!Doka84 wrote:Såpass, trodde jeg var tidlig ute siden jeg var først til å vise interesse her