Ooops, ble det litt stort?
Avdem hadde jo Herculiner på bilen sin, men jeg har ikke sett detaljbilder av hjulbuer på den, bare støtfanger fremme. Noen andre som har lagt på dette og gjort seg erfaringer til hvordan få best mulig resultat?

Og hvor mange er det som har savnet postbuenes funksjon ?GLENN MARVIN wrote:Sånn som jeg ser det er det absolutt ikke et alternativ, postlister har en funksjon ikke bare utseende.
Jeg! Både for å holde hjulbuene rene og så bredder de faktisk hjulbuene litt.Tur-Bo wrote:Og hvor mange er det som har savnet postbuenes funksjon ?GLENN MARVIN wrote:Sånn som jeg ser det er det absolutt ikke et alternativ, postlister har en funksjon ikke bare utseende.

Jeg savner det på Sika min som ikke har de, foreløpig.Tur-Bo wrote:Og hvor mange er det som har savnet postbuenes funksjon ?GLENN MARVIN wrote:Sånn som jeg ser det er det absolutt ikke et alternativ, postlister har en funksjon ikke bare utseende.

Som 2.fører av Avdems gamle bil så drister jeg meg til å dele min erfaring.Needforspace wrote: ...
Avdem hadde jo Herculiner på bilen sin, men jeg har ikke sett detaljbilder av hjulbuer på den, bare støtfanger fremme. Noen andre som har lagt på dette og gjort seg erfaringer til hvordan få best mulig resultat?

Ikke like flott på min. Mer grovkornet. Avdem brukte da HerculinerNeedforspace wrote:Flott. Ser at andre har omtrent samme tanker rundt dette som jeg har. Er fullstendig klar over at det ikke er umiddelbar likhet mellom posthjulbuer og bedliner. Men hvordan er det å legge på? Ser jo flott ut på bildet øverst her, men det er kanskje sprøytet på med spesial utstyr.