-jeg kjører ikke TDI.
Noen som har prøvd disse, og ev negative erfaringer???

Trenaren er vel også utstyrt med slike og der er det sikkert mer bruk for dem en på slugga til Roar.ducce999s wrote:VWCoach har montert slike, men hvilken effekt de har hatt annet en på utseendet har jeg ikke hørt noe om

Bør vel kansje det, men de var relativt stygge med en god del sprekker i glassfiberen, og heller dårlig passform. Alt det kan seff' fikses, men vet ikke om jeg gidder og legge ned masse arbeid i de, hvis de ikke skulle gi no spes effekt...Renax wrote:Om du har kjøpt de allerede, så tror jeg bare du må montere og dele erfaringer selv:-)
Sent from my CATEE CT100 using Tapatalk

Har tro på de luftinntakene der, selv om de ikke er spesielt pene.Buss Marius wrote:Her er en tråd på The Samba om en som har lagd sitt eget. Ser egentlig ganske bra ut.
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=577643

Bessere Belüftung und schickes Aussehen.
Für den LLK in der rechten Säule gedacht,
damit mehr Luft nach unten gelangt.

Når du ser vinklinga på luftinntakene så klart det har en form for effekt.luftT3 wrote:Bør vel kansje det, men de var relativt stygge med en god del sprekker i glassfiberen, og heller dårlig passform. Alt det kan seff' fikses, men vet ikke om jeg gidder og legge ned masse arbeid i de, hvis de ikke skulle gi no spes effekt...Renax wrote:Om du har kjøpt de allerede, så tror jeg bare du må montere og dele erfaringer selv:-)

Jah, der er slike jeg også har, tok du vekk de orginalle rillene, og hvordan festet du de?vwcoach wrote:Når du ser vinklinga på luftinntakene så klart det har en form for effekt.luftT3 wrote:Bør vel kansje det, men de var relativt stygge med en god del sprekker i glassfiberen, og heller dårlig passform. Alt det kan seff' fikses, men vet ikke om jeg gidder og legge ned masse arbeid i de, hvis de ikke skulle gi no spes effekt...Renax wrote:Om du har kjøpt de allerede, så tror jeg bare du må montere og dele erfaringer selv:-)
Mine måtte også tilpasses nøyere og hullene måtte jeg rette på, men dette er jo et "uorginal" del så det må jo fikses og tilpasses litt![]()

Ja de orginale lufte ristene tar du av. Du kan feks. lime de fast med Tec7, eller skru de fast. Jeg har skrudd de pga jeg kan ta de av og evt benytte de på neste billuftT3 wrote: Jah, der er slike jeg også har, tok du vekk de orginalle rillene, og hvordan festet du de?