Tur til GoWesty i USA

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
RuneA
-
-

Tur til GoWesty i USA

Post by RuneA »

Hei,

Jeg skal innom GoWesty i slutten av Februar og tenkte kjøpe litt småtteri med meg hjem, men jeg titter på hjemmesiden deres og blir bare mer og mer blind(luksusproblem).

Her dere noen tips om hva som lønner seg å ta med hjemover?
Jeg har gratis 4 ekstra "store kofferter", men å handle så mye i den størrelsen skjer vel neppe.

Kom med tips, hva ville du kjøpt med deg hjem???

Er det noe småtteri dere ønsker så kan jeg kanskje ta med, første mann til mølla ( skulle vel vært i Transport, men , men))

Rune
Rune

Image
Hus på hjul

1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
hansstef
-
-
Car: T3 -86 SYNCRO GL 1.9TDK
Phone: 9-1-8-8-0-9-3-7

Re: Tur til GoWesty i USA

Post by hansstef »

Ville tenkt godt igjennom det. Dollaren er betraktelig sterkere mot euroen nå enn for et år siden.

En kompis av meg tok med seg en hel propex heater derfra. gikk fint i den ene koferten sa han.
Hans Sæle
Buss Marius
-
-
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467

Post by Buss Marius »

Forlengede "Syncro16 Bærebruer" Disse er ikke originale, men forlengede. De skal dessuten ha de gamle i innbytte. (eller var det noen andre som solgte de?)
Terravagens hjulbuelister kanskje og ev. Terrapods.
Jeg prøvde å kjøpe et telt fra Busdepot for 2 år siden, men det ville koste 3500nkr i frakt, da de kunn sendte som flyfrakt.
OddN
-
-

Post by OddN »

Ja, om du får en bra pris på noen sett Terrawagen hjulbuelister, er de sikkert salgbare (med litt fortjeneste) her hjemme. Veier ikke så mye, men er jo litt volum da.

Husker forresten en kar som fortalte han ble stoppet i tollen på vei ut fra USA med koffertene fulle av motorsykkeldeler. Den ene tolleren snudde seg mot kollegaene sine og ropte: "Hey guys, here's another one of those norwegian motorheads".

Så vi er nok kjent "over there" for å fylle bagasjen med motorting...
RuneA
-
-

Post by RuneA »

Buss Marius wrote:Forlengede "Syncro16 Bærebruer" Disse er ikke originale, men forlengede. De skal dessuten ha de gamle i innbytte. (eller var det noen andre som solgte de?)
Terravagens hjulbuelister kanskje og ev. Terrapods.
Jeg prøvde å kjøpe et telt fra Busdepot for 2 år siden, men det ville koste 3500nkr i frakt, da de kunn sendte som flyfrakt.
Bærebruer tur/retur blir for stort og tungt.

Ellers har det kommet noen henvendelser om frakt, det ordner seg i hvertfall for de som har tatt kontakt.
Rune

Image
Hus på hjul

1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
Post Reply