Solgt.......Solgt........Solgt......88 Caravelle Syncro vurd
-
HMH
- Car: T2 sika, og 68 T1
- Phone: 41104390
Solgt.......Solgt........Solgt......88 Caravelle Syncro vurd
Da var denne solgt..!!..
2,1 bensin. Bilen er tilnærmet rustfri og eu ok uten mangler oktober 14. Nesten nye vinterdekk. Ok sommerdekk. Brukt i flere år som reserve mannskapsbil hos et lite lokalt brannvesen. Derav i god stand pga konstant vedlikehold og stått i varm garsje siste 15-20 år. Flott bil å kjøre. Kombi 6s. Klart den skulle hatt litt kosmetist pleie, men fungerer godt slik den er. Egentlig blå metallic, men lakkert rød utvendig i sin tid for bruk i brannvesenet. Velur interiør, men mangler armlenet på sjåførstolen. Et godt objekt til å bygge camper av t.d. For meir info send meg mail på: hh@mimer.no
2,1 bensin. Bilen er tilnærmet rustfri og eu ok uten mangler oktober 14. Nesten nye vinterdekk. Ok sommerdekk. Brukt i flere år som reserve mannskapsbil hos et lite lokalt brannvesen. Derav i god stand pga konstant vedlikehold og stått i varm garsje siste 15-20 år. Flott bil å kjøre. Kombi 6s. Klart den skulle hatt litt kosmetist pleie, men fungerer godt slik den er. Egentlig blå metallic, men lakkert rød utvendig i sin tid for bruk i brannvesenet. Velur interiør, men mangler armlenet på sjåførstolen. Et godt objekt til å bygge camper av t.d. For meir info send meg mail på: hh@mimer.no
Last edited by HMH on 23 Jun 2015, 07:28, edited 1 time in total.
Re: 88 Caravelle Syncro vurderes solgt.
Denne?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Sånn pristipping er alltid vanskelig. Og kanskje spesielt pga at bilen er omlakkert. Det finnes de som samler på gamle brannbiler, men det markedet er snevert. Og de er kanskje ute etter biler med mer brannbilrelaterte saker enn en mannskapsvogn. Og i alle fall biler som er brannbil helt fra ny (altså bestilt sånn fra fabrikken)
Hvor bra er omlakkeringen utført? Snakker vi "russebilkvalitet" eller profft med alle rutene tatt ut og inni dører osv? De to tipsene du har fått på facebook er vel ytterpunkter i så måte. 10-30k. Hadde bilen vært original blå og så bra som du beskriver hadde den kanskje vært verd 50k...
Nå har jo jeg alltid sagt at karosseriet er det viktigste når det gjelder prising av disse bilene, er bilen virkelig rustfri så ser jeg ikke bort ifra at den er verd 25-40k.
Sånn pristipping er alltid vanskelig. Og kanskje spesielt pga at bilen er omlakkert. Det finnes de som samler på gamle brannbiler, men det markedet er snevert. Og de er kanskje ute etter biler med mer brannbilrelaterte saker enn en mannskapsvogn. Og i alle fall biler som er brannbil helt fra ny (altså bestilt sånn fra fabrikken)
Hvor bra er omlakkeringen utført? Snakker vi "russebilkvalitet" eller profft med alle rutene tatt ut og inni dører osv? De to tipsene du har fått på facebook er vel ytterpunkter i så måte. 10-30k. Hadde bilen vært original blå og så bra som du beskriver hadde den kanskje vært verd 50k...
Nå har jo jeg alltid sagt at karosseriet er det viktigste når det gjelder prising av disse bilene, er bilen virkelig rustfri så ser jeg ikke bort ifra at den er verd 25-40k.
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
-
HMH
Ja, det er den du linker til. Lakkeringen er gjort av lakkerer, men klart det kunne våre gjort bedre. Litt striper og litt falmet er det. Men ikkje så store skader. Det har jo våre en bruksbil, og nå er det jo blitt en "gammel" bil. Men med interesse og litt pågangsmot så blir dette en fin bruksbil 
Dersom du er interessert i en beach buggy, så kan jeg ta T3'n som delbetaling.
Er egentlig på utkikk etter en T3 igjen, men må da altså la buggyen gå.
Buggyen:http://www.vwnorge.no/index.php/topic,64980.0.html
Er egentlig på utkikk etter en T3 igjen, men må da altså la buggyen gå.
Buggyen:http://www.vwnorge.no/index.php/topic,64980.0.html
Tidligere eier av 1991 VW T3 Syncro "Sturmwagen"
-hans christian-
Member of Team Syncronaut.
-hans christian-
-
HMH
Kul Buggy, men blir feil bil for meg desverre 
-
Bugman
- -

- Car: DJ, JX 2wd og Syncro
- Phone: 911 to-seks 8-ni-5
Som nevnt på det der FB -så tror jeg at for rette kjøper, så kan du nok få 30k.OddN wrote:Denne?
Bilen har jo en del originalt ekstrautstyr (regner da med at Turteller-dash (ser dog at selve turteller mangler), Velour/GL-stoler og El-speil var levert med bilen da den var ny.)
Lakken ser jo bra ut, selv om bilen skulle vært blå! Men også tilstand på motor og gir, har en hel del og si. Men tror nå at når en Coach med litt skjøterust ligger på 25-30k, så kan nok denne ligge i samme leiet.
Men fasiten får du jo når noen tar kontakt!
Lykke til med salget!
Roar Nyrud
Mail: @gmail.com
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
'89 Transporter Halvpanel 112i Syncro
'89 Caravelle 112i GL Syncro
'90 Transp. 1,6 TD Syncro 16"
'91 Caravelle C 1,6 TD Syncro
'91 (sen!) 112i Doka 4wd.
++
Mail: @gmail.com
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
'89 Transporter Halvpanel 112i Syncro
'89 Caravelle 112i GL Syncro
'90 Transp. 1,6 TD Syncro 16"
'91 Caravelle C 1,6 TD Syncro
'91 (sen!) 112i Doka 4wd.
++
-
HMH
Takk. Lakken er så som så, men bilen er jo gammel. Men den går som en klokke, og er fantastisk på glatta. Legger den nok ut på finn.no over helgen.
. Har mange bilder å sende på mail viss noen her inne skulle være interisert i bilen.
Send gjerne noen bilder på mail til meg. Jeg sender deg en pm med mailadresse. 
-hans christian-
-hans christian-
-
HMH
Legges nå ut på Finn.no med ferske bilder 
-
egronnes
- Car: VW California Exclusive, VW CC, VW E-Golf
Er det jeg som suger på Finn-søk? Link?
-
HMH
Her er koden på finn.no: FINN-kode: 60355267
-
HMH
Bilen er fortsatt til salgs
.
(Plages av useriøse kjøpere som ikkje møter opp)
(Plages av useriøse kjøpere som ikkje møter opp)
-
HMH
Setter denne nå til hurtig hentepris kr 25000,-.
Dette pga sommerferie og annet prioritert prosjekt
Dette pga sommerferie og annet prioritert prosjekt
PM sendt.
-hans christian-
-hans christian-
-
ducce999s
- -

- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
Trenger større garasje 
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
-
HMH
Ja, løp og kjøp..
Når har henvendelser ifra Danmark og Tyskland komt... Men denne burde få fortsette å leve i Norge
Når har henvendelser ifra Danmark og Tyskland komt... Men denne burde få fortsette å leve i Norge