Transporter, 1.9 WBX, 1984 - Til salgs
Sjeldent pen og nesten ingen rust. Etter noen runder med meg selv har jeg nå kommet frem til at det er på tide å gi slipp på denne, da jeg ikke får brukt bilen nok.
115` km
8 seter (seterad i midten har samme finish som seter i front)
Nylig EU godkjent
Bilder og pris finner dere her:
https://www.facebook.com/groups/3618060 ... 683222305/
Ta kontakt for mer info!
115` km
8 seter (seterad i midten har samme finish som seter i front)
Nylig EU godkjent
Bilder og pris finner dere her:
https://www.facebook.com/groups/3618060 ... 683222305/
Ta kontakt for mer info!
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Transporter, 1.9 WBX, 1984 - Til salgs
Hverken bilder eller pris kom frem der.
Kun facebookmedlemmer som får kjøpe den?
Kun facebookmedlemmer som får kjøpe den?
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Du vil ikke ha den likevel, var riktignok gul, men ikke høytak:-)
Og de som legger ut annonser på Facebook er nok fullt klar over at det da er noen få fossiler igen som ikke er medlem der. Blir litt som å annonsere i avisen fordi han Kornelius i Sokn ikke har internett:-)
For andre som faktisk er intresserte, kan en få en skjeldent pen gul veteran for 34000,-. Om man vil bruke 30000,- på en bil så kan man ta en halvtime på å lage en facebookprofil. Man trenger ikke oppgi fullt navn og personnr, men kan også kalle seg "Postmann Rune", så vet ikke FBI hva du spiser til frokost:-)
Sent from my Lenovo P780 using Tapatalk
Og de som legger ut annonser på Facebook er nok fullt klar over at det da er noen få fossiler igen som ikke er medlem der. Blir litt som å annonsere i avisen fordi han Kornelius i Sokn ikke har internett:-)
For andre som faktisk er intresserte, kan en få en skjeldent pen gul veteran for 34000,-. Om man vil bruke 30000,- på en bil så kan man ta en halvtime på å lage en facebookprofil. Man trenger ikke oppgi fullt navn og personnr, men kan også kalle seg "Postmann Rune", så vet ikke FBI hva du spiser til frokost:-)
-
Der Postmeister
- -

Sorry, men du ekskludere faktisk fler enn meg. Jeg er bare en som gidder heve stemmen.
FBI veit det kanskje ikke, men CIA derimot skal du ikke kimse av.
Men de to kan jeg vel ikke kreve at barna vet forskjellen på.
FBI veit det kanskje ikke, men CIA derimot skal du ikke kimse av.
Men de to kan jeg vel ikke kreve at barna vet forskjellen på.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
En god huskeregel er "er en tjeneste gratis er det DU som er produktet". Hensikten med FB er å samle så mye informasjon som overhode mulig om alle tenkelige aspekter ved din oppførsel på nett og ditto relasjoner. Å selge målrettet reklame er bare å skumme overflaten av hva korrelasjonsmotorene til FB og Google kan.
Joachim
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon
Diesel er fint å vaske deler i...
De samler informasjon ja, helt klart!
Men de kan bare samle den informasjon du gir dem, noe som i mange tilfeller er ganske mye.
Om du er redd for at de skal samle og potensielt selge informasjonen din, så bør du ikke gi den fra deg.
Så langt så vel?
Javel: om du gir fra deg korrupt informasjon, som et falskt navn, tilholdssted som ikke eksisterer, og at idag spiste du ertesuppe til middag imens realiteten er at du hadde Grandiosa. Hvilken informasjon får de da som de kan bruke, og hvordan påvirker det deg. Som slett ikke heter Der Postmeister, ikke bor i Postveien 15 på Namsos, og for alt i verden ikke spiser noe med erter i? Jo, de får en masse korrupt informasjon som ikke er verd elektronene det er skrevet med.
Og hva skal CIA med slik informasjon om jeg tør spørre?
Men de kan bare samle den informasjon du gir dem, noe som i mange tilfeller er ganske mye.
Om du er redd for at de skal samle og potensielt selge informasjonen din, så bør du ikke gi den fra deg.
Så langt så vel?
Javel: om du gir fra deg korrupt informasjon, som et falskt navn, tilholdssted som ikke eksisterer, og at idag spiste du ertesuppe til middag imens realiteten er at du hadde Grandiosa. Hvilken informasjon får de da som de kan bruke, og hvordan påvirker det deg. Som slett ikke heter Der Postmeister, ikke bor i Postveien 15 på Namsos, og for alt i verden ikke spiser noe med erter i? Jo, de får en masse korrupt informasjon som ikke er verd elektronene det er skrevet med.
Og hva skal CIA med slik informasjon om jeg tør spørre?
Naiv er du ihvertfall. Sett deg ned og les 1984, og sett deg inn i hvordan FB samler data, og så snakkes vi igjen. Ok?
Joachim
Pussig hvordan denne diskusjonen blusser opp hver gang noen linker til noe som helst på Facebook. Som regel initiert av noen som ikke er på facebook, men som likevel har sterke meninger om hvor farlig det må være.
At noen er naive kan nok være, men at andre er paranoide, virker nokså klart...
At noen er naive kan nok være, men at andre er paranoide, virker nokså klart...
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
At jeg er paranoid betyr ikke at de ikke er ute etter meg... [emoji41][emoji12]
Joachim
-
nurhalbsoviel
Jeg har i grunnen mye sans for hva subwoofer skriver, men det jeg reagerer mest på, er følgende kombinasjon:
Salgsannonse, for bil, på et lukket, generelt forum, som man linker til fra en bil-relatert site.
... ?
Salgsannonse, for bil, på et lukket, generelt forum, som man linker til fra en bil-relatert site.
... ?
Hvor faen er "LIKE" knappen på detta forumet?nurhalbsoviel wrote:Jeg har i grunnen mye sans for hva subwoofer skriver, men det jeg reagerer mest på, er følgende kombinasjon:
... ?
Vi hadde den en periode, så ble den vekk.

Joachim
-
Der Postmeister
- -

Poenget er: Skal du selge en bil, så bør 100% nedslagsfelt være av interesse. Gjelder strengt tatt uansett vare. Du begrenser nedslagsfeltet ved bruk av facebook. Derimot vil finn.no faktisk være et myyyye bedre sted å selge bilen enn akkurat det. Iallefall om du satser på hjemmemarkedet som jo de fleste av oss gjør.
Og i tillegg: Hvem sitter på kronene du gjerne vil ha for bilen din? Alle vil ha mest mulig ikke sant?
Er det fossilene med godt voksne unger og ordna økonomi og kanskje uten facebook. Eller er det unge voksne med små barn, trang økonomi og facebookkobling 24t?
Jeg bare spør.
Så...grunnregel for å selge alt ifra smør til gammal folkevognbuss eller noe anna ræl du ikke vil ha eller driver butikk med: La flest mulig få muligheten til å se det, uten sperrer.
Og i tillegg: Hvem sitter på kronene du gjerne vil ha for bilen din? Alle vil ha mest mulig ikke sant?
Er det fossilene med godt voksne unger og ordna økonomi og kanskje uten facebook. Eller er det unge voksne med små barn, trang økonomi og facebookkobling 24t?
Jeg bare spør.
Så...grunnregel for å selge alt ifra smør til gammal folkevognbuss eller noe anna ræl du ikke vil ha eller driver butikk med: La flest mulig få muligheten til å se det, uten sperrer.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Der Postmeister
- -

Renax har rett i en ting forresten: Jeg skal ikke ha den.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Men kanskje den passer til meg...Der Postmeister wrote:Renax har rett i en ting forresten: Jeg skal ikke ha den.
Tidligere eier av 1991 VW T3 Syncro "Sturmwagen"
-hans christian-
Member of Team Syncronaut.
-hans christian-
Member of Team Syncronaut.
Ser ut som et fint eksemplar i alle fall. Automat og greier. Og skyvevindu bakerst på venstresiden. Det er det ikke så mange som har...
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
Jeg ser at noen ikke er fornøyd med at jeg har brukt facebook som annonnsested. Jeg beklager til dere som syns det ikke var helt greit.
Jeg har ikke satt meg inn i hvordan jeg skulle gjøre dette på "best" måte og såg at noen andre hadde brukt FB varianten. I mangel på andre alternativer gjorde jeg det som var mest tilgjengelig for meg der og da. Finn.no er aktuelt i en eventuelt senere prosess, men jeg lufter interessen i mindre fora først.
Er det flere som er interessert er det jo bare å sende en PM til meg så er vi i gang!
Kommer forresten noen for å se på bilen i morgen. Er det normalt å få kalde føtter?
Jeg har ikke satt meg inn i hvordan jeg skulle gjøre dette på "best" måte og såg at noen andre hadde brukt FB varianten. I mangel på andre alternativer gjorde jeg det som var mest tilgjengelig for meg der og da. Finn.no er aktuelt i en eventuelt senere prosess, men jeg lufter interessen i mindre fora først.
Er det flere som er interessert er det jo bare å sende en PM til meg så er vi i gang!
Kommer forresten noen for å se på bilen i morgen. Er det normalt å få kalde føtter?
Det er av erfaring normalt å angre seg straks etter salg hvertfall. for å så kjøpe en annen som ikke er like bra, og så jobbe febrilsk med å få den like bra som den gamle før man innser at magien er borte og selger den og med stort tap:-(
-
nurhalbsoviel
Til OP:
Jeg var hverken fornærmet eller skuffet fordi man valgte FB - jeg har bare et problem med mennesker som begynner et prosjekt med å gjøre det aktuelle prosjektet vanskeligere, uten at det på noen måte gis en fornuftig forklaring på dette...
Som selger er man interessert i stort publikum - og så velger man et lukket, generelt forum ???!?!?!?!?!?!?
(Rister på hodet - og presiserer at alle spørsmål i dette innlegget er retoriske...)
(En videre kommentar: Riktignok har dette forumet blitt lukket - men her er i allefall den slags biler nettopp hovedsaken, og derfor er sannsynligheten langt større for at man her finner en interessert kjøper...)
Jeg var hverken fornærmet eller skuffet fordi man valgte FB - jeg har bare et problem med mennesker som begynner et prosjekt med å gjøre det aktuelle prosjektet vanskeligere, uten at det på noen måte gis en fornuftig forklaring på dette...
Som selger er man interessert i stort publikum - og så velger man et lukket, generelt forum ???!?!?!?!?!?!?
(Rister på hodet - og presiserer at alle spørsmål i dette innlegget er retoriske...)
(En videre kommentar: Riktignok har dette forumet blitt lukket - men her er i allefall den slags biler nettopp hovedsaken, og derfor er sannsynligheten langt større for at man her finner en interessert kjøper...)
-
ducce999s
- -

- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
Burde vel ikke kommentere men bare må forundre meg hvordan en salgsannonse kan tillates å bli en diskusjonstråd på hvor hen og hvordan noen vil annonsere sit salg på. Salgstråder burde ikke være mulig å skrive i for andre en selger. Hvis folk er interessert i kjøpe kan alle slike dialoger tas via pm, sms, mail osv og hvis noen ønsker å.drøfte noe så kan det tas i andre tråder.
Men det er da bare min syn
Men det er da bare min syn
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
-
Caravelle-Kai
- -

Automat altså?EPV wrote:Jeg ser at noen ikke er fornøyd med at jeg har brukt facebook som annonnsested. Jeg beklager til dere som syns det ikke var helt greit.
Er det flere som er interessert er det jo bare å sende en PM til meg så er vi i gang!![]()
Kan du legge ut litt flere bilder og pris og info her?
2013 Ford Kuga 2,0 TDCi Powershift - Til salgs!
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.
Jeg har vært og sett på denne og prøvekjørt den.Caravelle-Kai wrote:Automat altså?EPV wrote:Jeg ser at noen ikke er fornøyd med at jeg har brukt facebook som annonnsested. Jeg beklager til dere som syns det ikke var helt greit.
Er det flere som er interessert er det jo bare å sende en PM til meg så er vi i gang!![]()
Kan du legge ut litt flere bilder og pris og info her?
Last edited by erjo on 18 Dec 2015, 10:29, edited 1 time in total.
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
-
ClassicVAG
- Car: 1964 T1 1200
- Phone: 91563179
Er denne fortsatt ti salgs?
I så tilfelle vil jeg gjerne ha noen bilder og en prisantydning.
I så tilfelle vil jeg gjerne ha noen bilder og en prisantydning.
Mvh
Lars-Inge
- VW 1200 1964
- VW Golf 1986 "Prosjekt Lekebil"
- VW Passat 2.3 4Motion 2002
Lars-Inge
- VW 1200 1964
- VW Golf 1986 "Prosjekt Lekebil"
- VW Passat 2.3 4Motion 2002
Nei. Ikke tilsalgs lengre.....
Last edited by erjo on 26 Oct 2015, 09:27, edited 1 time in total.
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Medlem avVWBUS Mjøsa
Medlem avVWBUS Mjøsa