Hei!
Jeg har lyst å oppgradere eksosanlegg og kjølerør på T3en og ønsker i den forbindelse råd til hvor man kan få tak i dette til en god pris?
Jeg ønsker å bytte alt av deler, både eksos og kjølerørsystem.
Noen som sitter på brukte eller nye deler, eller har noen linker til butikker som har dette?
Komplett eksos og nye kjølerør til 1984 1.9L (DG)
Re: Komplett eksos og nye kjølerør til 1984 1.9L (DG)
Når du sier "oppgradere" tenker du da på sportseksos, rustfritt anlegg, mer lyd, eller bare nye originaldeler?
Har du sett denne: viewtopic.php?f=4&t=40840
Alternativt så har for eksempel Brickwerks rimelige eksosdeler, hvis det er standardeksosanlegg du er ute etter.
Har du sett denne: viewtopic.php?f=4&t=40840
Alternativt så har for eksempel Brickwerks rimelige eksosdeler, hvis det er standardeksosanlegg du er ute etter.
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
Jeg er ute etter nye "originaldeler".
Det står jo på disse nettsidene av leverandører fra utlandet (justkampers, günzl etc.) at de leverer per post.
Noen som har erfaringer med noen av disse utenlandske leverandørene?
Når det gjelder både eksos og kjølerør (spesielt sistnevnte) så vil jeg gjerne ha alle delene som inngår når man skal bytte komplett, inkludert i pakken.
Det står jo på disse nettsidene av leverandører fra utlandet (justkampers, günzl etc.) at de leverer per post.
Noen som har erfaringer med noen av disse utenlandske leverandørene?
Når det gjelder både eksos og kjølerør (spesielt sistnevnte) så vil jeg gjerne ha alle delene som inngår når man skal bytte komplett, inkludert i pakken.
-
Buss Marius
- -

- Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
- Phone: 92023467
Ja, alle disse er annerkjente leverandører. Det som varierer er hvordan det sendes, f.eks så krever DHL et gebyr på 200kr tror jeg det var, for å legge ut for MVA, som skal betales ved fortolling, før varen utleveres fra tollager. Litt mye når det er snak om en rentekostnad på 0,2kr, men det er vi som kunde desverre ikke herre over. Av og til føler jeg leveransemetode endres fra gang til gang. den ene gangen hjem på døra, neste gang hentes det på posten og gebyrer betales ved henting, jeg blir egentlig ikke helt klok på dette. Det jeg har hatt mest problemer med er Hoffmann-Speedster, der stå det at delen skal passe, men passer ikke noen årsmodell, men ellers er det greit.
Prøv å følge med på tracking på pakken, da er det lettere å være hjemme når den leveres. Jeg har opplevd å ikke være hjemme, så blir jeg oppringt dagen etter og så avtaler vi et tidspunkt dagen etter det igjen, litt irriterende når det er deler man virkelig venter på.
Prøv å følge med på tracking på pakken, da er det lettere å være hjemme når den leveres. Jeg har opplevd å ikke være hjemme, så blir jeg oppringt dagen etter og så avtaler vi et tidspunkt dagen etter det igjen, litt irriterende når det er deler man virkelig venter på.
Ok. Takk for svar. Jeg for se litt mer på sidene til de ulike leverandørene. Så langt ser det ut som om Günzl leverer ganske komplett "kit" til både eksos og kjølerørsystem.