Hvordan gjøres dette?
Prøvde å ta av dekslene rundt rattet, men den som ligger "inni" dashboardet (foran glasset) lar seg ikke ta ut :s den er for svær til å kunne dras ut mellomrattet og dashboardet. Må denne ut? Er det de to skruene på siden av speedometerkassa som må skrues ut før den kan taes ut?
W3p.
Bytte dashboard-pærer
Ja, det var vel to skruer som festet festeørene til instrumentpanelet til dashen. Så er det bare å trekke instrumentpanelet litt ut og løsne speedometervaieren, den er festa med en klips. I tillegg er det en ledningsklyse som også er klipset fast. Når dette er løs så skal panelet være løst etter det jeg husker...
http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?t=1546
Det står ei punktliste over korleis ein går fram litt nede på sida.
Det står ei punktliste over korleis ein går fram litt nede på sida.
---
92, Caravelle T4, 2,5B, manuell
92, Caravelle T4, 2,5B, manuell
Hjertelig 
Men det plastdekselet som måtte ut (som lå "inni" dashboardet), var jo litt stort da :s Følte nesten at blinklysstanga og vindusstanga skulle brekke av! Måtte jo presse disse en del lenger bakover (vekk fra dashen) enn de er ment til :s Dette normalt? Det er sikkert meningen at disse skal av, men det tar jo ekstra tid
hehe
Har fått av alt nå, og vært på Møller å kjøpt nye pærer..
Er det noe annet jeg bør sjekke/friske opp mens alt er fra hverandre? loddefester? Andre ting? takker!
Men det plastdekselet som måtte ut (som lå "inni" dashboardet), var jo litt stort da :s Følte nesten at blinklysstanga og vindusstanga skulle brekke av! Måtte jo presse disse en del lenger bakover (vekk fra dashen) enn de er ment til :s Dette normalt? Det er sikkert meningen at disse skal av, men det tar jo ekstra tid
Har fått av alt nå, og vært på Møller å kjøpt nye pærer..
Er det noe annet jeg bør sjekke/friske opp mens alt er fra hverandre? loddefester? Andre ting? takker!