Vil med dette takke for et fantastisk oppmøte på våres "Julepizzabord" i kveld. Hele 19 stk tok turen og forspiste seg på pizza
Dette beviser nok engang at vi er et sabla fint vwbus gjeng som holder sammen og har det veldig hyggelig sammen sosialt.
Noen bilder fra i kveld:
Og med dette vil vi i VWbus Drammen ønske alle våre gode vwbus venner en riktig god jul og et godt nytt vwbus år
Takk for i år folkens og vi møtes igjen på nyåret med vel overstått jule og nyttårs feiring.
Neste VWbus Drammen's treff: mandag 4 januar 2016. kl.19:00 på MAX Kjellstad i Lier
Under 30 timer til vi starter treffsesongen. Jeg skal ta det rolig i morgen og ikke gjøre noe sprøtt og krazy, så jeg får møtt på treff og ikke tilbringer kvelden på legevakten.
Vi sees
Jul og Nyttårs stria er vel ferdige nå sånn at vi kan starte opp igjen med våres vandte "kaffeburgerslærvetreff" på MAX Kjellstad i Lier annenhver mandag
Jeg tar iallefall turen
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
Et særdeles hyggelig treff i kveld. Ble vi 14 til slutt? I alle fall imponerende oppmøte i en periode vi ofte har vært litt få. Veldig hyggelig å se igjenn enkelte som ikke kommer innom så ofte, var det også.
Vi kom oss ikke ut av bygningen før klokken var passert 22 med god margin og til vår store overraskelse hadde 3 av de 6-7 av oss som da var igjenn blitt bøtelagt for å ha parkert for lenge. Det er visst maks p-tid på 1 time. Etter litt frustrasjon og forvirring, samt eder og galle der vi bestemte oss for å finne et nytt(gammelt) sted å ha treffene, tok 2 av oss en tur inn for å snakke med betjeningen. Vi ble møtt med en utrolig velvilje til at dette skulle de ordne. Vi var jo kunder og skulle selvfølgelig ikke ha noe straff for å ha vært lenge hos dem og spist. De ansatte har visst samme problem, selv om de parkerer på ansatt parkering. Så får vi se om vi får laget til noe slags p-bevis så vi slipper at dette skjer igjenn. Dermed ble det en possitiv slutt på en dårlig avsluttning på et bra treff......
Som nevnt over så var det et veldig bra oppmøte etter en velfortjent juleferie i VWbus Drammen.
Vi prata litt om å forflytte oss til vårt "gamle" møtested: Marchè på Shell siden, da det er bedre sittemuligheter og "bedre" middag for enkelte. (noen vil visst ha ordentlige poteter til maten?)
Her må man passe på å få parkeringslapp fra Marchè sånn at vi slipper flere "gule lapper" på frontruta
Her er det et par bilder av gjengen som møtte i kveld
Neste VWbus Drammen's treff: mandag 18 januar 2016. kl.19:00 på Marchè Kjellstad i Lier
Bra oppmøte på kveldens kaffekopp treff på Marchè Kjellstad i Lier.
8 stk av den vante gjengen og et innslag fra en engelskmann som var på tur nordover på surfeferie. Han skulle opp til Bodø? og surfe på bøljan den blå der oppe. Han kjørte en t3 doka syncro m/campeskjell.
Noen bilder fra i kveld:
Doka Syncroen til engelskmannen som kom innom og var på vei nordover i landet
Noen av faste gjengen
Neste VWbus Drammen's treff: mandag 1 februar 2016. kl.19:00 på Marchè Kjellstad i Lier
vwcoach wrote:Bra oppmøte på kveldens kaffekopp treff på Marchè Kjellstad i Lier.
8 stk av den vante gjengen og et innslag fra en engelskmann som var på tur nordover på surfeferie. Han skulle opp til Bodø? og surfe på bøljan den blå der oppe. Han kjørte en t3 doka syncro m/campeskjell.
Noen bilder fra i kveld:
vwcoach wrote:Bra oppmøte på kveldens kaffekopp treff på Marchè Kjellstad i Lier.
Noen bilder fra i kveld:
Skal holde utkikk etter den her nordpå
Overnatter på Dovre nå, så stopp hos en bekjent i Trondheim i morgen, så har du litt tidsfaktorer å forholde deg til. Hvis du støter på han så kan du si hei til dine gamle dekk som fungerer som backup [emoji41]
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Bare en dag til neste treff, som også denne gangen skal være på MARCHE ved Shell i bånn av lierbakken. Ellers litt spesielt at vi faktisk får til 3 treff i februar. Skulle vi forøvrig finne på noe spesielt om 4 uker, altså skuddårsdagen. Det er jo 28år til neste mulighet for mandagstreff på skuddårsdagen.
Bra oppmøte på kveldens kaffekopp treff på Marchè Kjellstad i Lier.
Et nytt skudd på stammen også i kveld, en nykomling fra Sande kom, og det blir veil ikke siste gangen vi ser han
Her er gjengen fra i kveld:
Neste VWbus Drammen's treff: mandag 15 februar 2016. kl.19:00 på Marchè Kjellstad i Lier
Det ser ut til at resten av drammensgjengen har blitt helt facebokifiser, men det er i alle fall en som ikke har skaffet den boka enda Men jeg regner i alle fall med å komme. Så blir det spennende å se om jeg blir alene denne gangen.
Hva skal du med Facebook når alt blir publisert her? Alle i vwbus Drammen gjengen veit at vi samles annenhver mandag. Dessuten så blir datoen for neste samling publisert allerede samme kvelden. Meeen noen må ha det inn med teskje opptil flere ganger Men ikke vær redd, det kommer alltid noen
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
Kjempe bra oppmøte i kveld, hele 12 stk tok turen til Marchè på Kjellstad, og vi hadde som vanlig hyggelig rundt bordet.
Blei mye prat om alt mulig også, og reiseruten til VWbus On Tour bli sånn nogenlunde "spikret" Vi fant ut at vi kjører Sverige (vi kjører gamle E-6). Beregner èn overnatting på veien ned til Helsingborg. og så tar vi ferge over til Helsingjør. Vi tar en liten rundtur i Danmark før vi ender opp på NT2K bussfest i Roskilde på onsdag formiddag.
Et par bilder av gjengen som møtte opp i kveld:
Neste VWbus Drammen's treff: mandag 29 februar 2016. kl.19:00 på Marchè Kjellstad i Lier
Nytt treff i kveld. Etter som T4n står på et verksted i sørenden av Raufoss, pga motorstopp like i nærheten, blir det toyota prius som tar meg til treffet i kveld. I anledning skuddårsdagen får jeg vel koste på meg en kake også, det er jo 28år til neste Drammenstreff på skuddårsdagen.
Det var et bra oppmøte i kveld, 9 stk tok turen til Marchè på Kjellstad, og vi hadde som vanlig hyggelig rundt bordet.
Det ble litt prat om å prøve å få til et vårtreff i slutten av april eller noe sånt, men vi må finne et sted først. Om det blir "fricamp" eller på en campingplass veit vi ikke enda. Men praten gikk på et sted i Telemark eller noe i den duren. Vi får undersøke litt....
Noen bilder fra i kveld
Neste VWbus Drammen's treff: mandag 14 mars 2016. kl.19:00 på Marchè Kjellstad i Lier
I Februar klarte vi 3 mandagstreff, men i Mars klarer vi bare 1 mandagstreff, men får til gjenjeld et sjeldent tirsdagstreff. Tirsdagstreff passer meg perfekt da Norsk Bildelsenter på lierskogen er åpent til 19 på tirsdager og jeg skal hente både clutch og tannreimset der i morgen.