Hei!
Jeg har funnet en t3-syncro hos min lokale høgger, syncroen har både front sperre og servo. Jeg er litt gjerrig, og litt blakk, så jeg lurer på hvor mye/lite er en OK pris på dette? Har ikke lyst å bli lurt av høgger'n igjen!
Hvor finner jeg på letteste måte ut om hvordan front diff/sperre dette er. Bilen står på bakken uten hjul, og ikke så lett å komme under for å finne typemerkingen.
Hva er OK pris på frontsperre og servo?
Hva er OK pris på frontsperre og servo?
Som man roper på vwbus får man svar!
-
narle
- -

- Car: 16"highroof syncro
- Phone: 4-8-2-7-2-2-3-2
Se etter klistremerke under sikringsboksen,der står det data om gir,motor osv.Ellers står det en kode på undersiden av frontdiffen.Pris mellom 1500-3000 må du vel regne med for alt.
91 Halvpanel Syncro 1,9tdi
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt
Jeg var hos høgger'n idag og henta servoen samt mye annet. Front diffen var av type ADH, er det noen som vet om denne er kompatibel med AAN kassa? Det jeg har klart å finne ut via tabellen fra vw.bus.tdi.de er at begge har en "final drive" på 4.86. Så hvis jeg fikk bestemme så burde det funke?
Er det noen som kan dette litt bedre enn meg som kan gi meg et klarsignal før jeg går i gang med å skru?
Er det noen som kan dette litt bedre enn meg som kan gi meg et klarsignal før jeg går i gang med å skru?
Som man roper på vwbus får man svar!